Dlaczego pozycjonowanie stron www się opłaca?

Wiele osób do dziś zastanawia się, czy warto skorzystać z pozycjonowania stron internetowych. Ci, którzy zrobili to już dawno temu, obecnie cieszą się znacznie większą rozpoznawalnością swojej marki, wzrostem liczby odwiedzin na firmowych witrynach czy tym, że liczba składanych przez Internet zamówień stale rośnie.

Pozycjonowanie ma znaczenie zarówno w przypadku ogólnopolskiej działalności, jak i gdy prowadzona firma oferuje swoje usługi na niewielkim terytorium. Większość osób sięga bowiem obecnie po telefon lub tablet i wpisuje potrzebną frazę w oknie wyszukiwarki, gdy tylko pojawi się konieczność skorzystania z pomocy np. hydraulika, elektryka czy mechanika samochodowego bądź ochota na zamówienie jedzenia na telefon.

Wszystkie fachowo prowadzone kampanie SEO poprzedza dokładny audyt, podczas którego zespół specjalistów określa mocne i słabe strony serwisu pod względem optymalizacji. Biorą oni wówczas pod uwagę m.in. budowę adresów i treść meta-tagów, szybkość ładowania strony, strukturę przekierowań czy występowanie właściwych słów kluczowych.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Pozycjonowanie stron www – Łódź i okolice

Pozycjonowanie stron internetowych w Łodzi opiera się w dużej mierze o analizę konkretnej branży, a mianowicie stopnia jej nasycenia konkurencyjnymi przedsiębiorstwami. Od tego czynnika zależy, jak wiele wysiłku trzeba podjąć, by zająć wysokie miejsca w wyszukiwarkach. Często zajmują je utytułowane firmy o długiej tradycji na lokalnym rynku, dlatego ważne jest opracowanie spójnej strategii – prawdopodobnie ich „przegonienie” w kilka tygodni nie będzie łatwe. W dłuższym okresie jest to natomiast jak najbardziej możliwe.

Na skuteczne pozycjonowanie w Łodzi wpływa także bogactwo treści, prezentowanych na firmowych witrynach. Internauci chętniej odwiedzają serwisy, na których widzą ciekawe informacje, dotyczące interesującej ich dziedziny. Jeżeli np. prowadzi się kwiaciarnie, to warto założyć mini-bloga, na którym będzie się opisywać rodzaje kwiatów i sposoby układania bukietów. Gdy zaś pozycjonowanie w Łodzi dotyczy działalności elektryka, warto publikować na stronie np. porady na temat tego, jak można na nowo zaaranżować oświetlenie w świeżo remontowanym domu. Internet jest uznawany za prawdziwą kopalnię wiedzy. Dlaczego nie wykorzystać tego również na swoją korzyść i nie publikować pod własnym szyldem?

Tego typu działania w zakresie pozycjonowania strony w Łodzi mogą być podparte udziałem w programie AdWords i prowadzeniem kont na popularnych portalach społecznościowych. Z tych źródeł internauci korzystają bardzo chętnie, dzięki czemu można w łatwy sposób wzbudzić ich zainteresowanie lokalną marką i w znacznym stopniu zwiększyć jej rozpoznawalność.

Działania na gruncie SEO w Łodzi, które prowadzi mayko.pl, kompleksowo rozwiązują problem niewłaściwej optymalizacji witryny. Po jej wstępnym zbadaniu specjaliści podejmują kroki, których celem jest poprawa nagłówków H, błędów w HTML i CSS czy w pliku robots.txt oraz wielu, wielu innych rzeczy, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka.

Ile trzeba przeznaczyć na skuteczne pozycjonowanie? Cennik dla Łodzi i okolic

Ze względu na wysoką złożoność usługi, jaką jest pozycjonowanie, cena abonamentu znacznie się różni u poszczególnych naszych klientów. Decyduje o niej m.in. wielkość konkurencji w danej branży – ilu jest rywali i jak mocni są to gracze. Walcząc o zaistnienie w sieci, gdy np. prowadzi się drobną działalność usługową, trzeba się czymś wyróżnić – zachęcić klientów do siebie i zainteresować ich.

Minęły już bowiem bezpowrotnie czasy, gdy specjalnie przygotowane programy samodzielnie wykonywały pozycjonowanie. Koszt tego procesu jest dziś znacznie wyższy, ze względu na nakład pracy, jaki trzeba włożyć w stworzenie stabilnej pozycji w sieci.

Wiele osób jest zdumionych faktem, że niejednokrotnie trzeba czekać wiele miesięcy lub nawet lat, by ujrzeć w pełnej krasie efekty, jakie przyniosło prowadzone systematycznie pozycjonowanie. Oferta mayko.pl zakłada zawsze konkretne cele do zrealizowania wspólnie z klientem, ale istnieje też możliwość jej rozwiązania (z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia), gdyby np. nagłe okoliczności zmusiły firmę do znacznego obniżenia stałych kosztów. W przeciwieństwie do niektórych przedstawicieli konkurencji nie ma tutaj mowy o „wiązaniu” klienta np. dwuletnią umową.

Rozważając decyzję o wykorzystaniu pozycjonowania do budowania lokalnej marki warto zwrócić uwagę na koszty, jakie trzeba ponieść stosując tradycyjne metody. Jaka jest cena reklamy w radio bądź prasie? Ile trzeba wydać, zamawiając roznoszenie ulotek do skrzynek mieszkańców? Czy ktoś je w ogóle czyta? W przypadku pozycjonowania jest całkiem inaczej – takie statystyki, jak np. wzrost ruchu na stronie widać jak na dłoni.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij