Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie?

W dobie ułatwionego dostępu do sieci, coraz więcej osób w różnym wieku sięga po swoje urządzenie mobilne, by znaleźć informacje na temat usług dostępnych w ich okolicy. Dawniej do tego służyły np. lokalne gazety, w których firmy wykupywały reklamy – dziś tę rolę zdecydowanie skuteczniej pełni pozycjonowanie stron internetowych. Można w ten sposób wywindować swoją pozycję pośród potencjalnych klientów i zbudować renomę.

Nie tylko usługi, ale również produkty są poszukiwane przez użytkowników sieci, którzy w ten sposób dowiadują się o okazjach cenowych czy przewadze konkretnej firmy pod kątem obsługi i serwisu. Pozycjonowanie stron www pomaga dotrzeć do większej liczby osób, a także pozwala sprecyzować ich oczekiwania – na witrynę trafią ci, którzy są autentycznie zainteresowani ofertą firmy.

W określeniu potencjału, jaki posiada dotychczas prowadzona witryna, warto zlecić specjalistom audyt SEO. Sprawdzą oni, czy serwis nie posiada błędów, które utrudniają właściwą optymalizację. Dotyczy on m.in.: przekierowań, pliku robots.txt, walidacji W3C czy unikalności treści.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Skuteczne pozycjonowanie w Lublinie – co warto wiedzieć?

Istnieje kilka podstawowych zasad, według których odbywa się pozycjonowanie stron internetowych w Lublinie. Proces ten opieramy zarówno o optymalizację kodu źródłowego witryny, dobranie odpowiednich meta-tagów czy stworzenie wizytówki w Google+, jak i zdobywanie cennych linków przychodzących (tzw. link-building). Działamy zarówno w obrębie samej witryny klienta, jak i daleko poza nią.

Nawet gdy prowadzi się działalność w żaden sposób nie związaną z Internetem, pozycjonowanie strony w Lublinie w szybki sposób może przełożyć się na wzrost liczby zapytań od klientów. Firma, której witryna wyświetla się na czołowych miejscach w wyszukiwarkach, staje się coraz bardziej rozpoznawalna na lokalnym rynku. We współpracy z mayko.pl nie obowiązują ograniczenia liczby słów kluczowych, co dodatkowo zwiększa możliwość dostosowania strategii pozycjonowania w Lublinie do specyfiki konkretnej branży, w której się działa.

Oczywistym efektem wzrostu ruchu na stronie jest wyprzedzenie konkurencji „zza miedzy”. Szczegółowy przebieg i efekty pozycjonowania strony www w Lublinie prezentujemy klientowi w comiesięcznych raportach. Opisują one m.in. zmianę pozycji w naturalnych wynikach Google (z rozbiciem na konkretne frazy), statystyki ruchu na stronie czy wpływ aktywności na portalach społecznościowych, m.in. Facebooku, Twitterze czy Instagramie, na popularność firmy.

Podejmując wspólnie działania z zakresu SEO w Lublinie możemy również zaproponować np. założenie bloga o tematyce odpowiadającej branży klienta. Częste publikowanie ciekawych treści powoduje, że zainteresowani internauci wracają na stronę i zaczynają identyfikować się z jej autorami oraz poszukują na niej dodatkowych informacji. Czy można chcieć czegoś więcej, prowadząc lokalną działalność?

Ile trzeba przeznaczyć na pozycjonowanie? Cena usługi w Lublinie

Warto zwrócić uwagę, że ceny za usługę mogą znacznie się różnić w zależności od tego, w jakiej branży działa firma, które decyduje się na pozycjonowanie. Koszt ten jest też ściśle powiązany z wielkością serwisu i zakładanym zasięgiem oddziaływania oraz stopniem konkurencyjności w danej niszy. Indywidualna wycena zdecydowanie lepiej odpowiada na pytania o ewentualny wydatek oraz opisuje, jaki jest koszt poszczególnych elementów, które składają się na pozycjonowanie.

Pierwszym wydatkiem w całym procesie jest zawsze audyt witryny pod kątem SEO, a także jej późniejsza optymalizacja. Dopiero wtedy można rozpocząć właściwe pozycjonowanie. Cennik w tym przypadku zawiera różne sposoby na skuteczny link-building, a ich wybór także decyduje o wysokości faktury, jaką się ostatecznie otrzymuje. Wpływ na nią ma również dotychczasowa pozycja witryny w sieci – m.in. historia domeny czy ewentualne nałożenie filtra w przeszłości.

Obecność w portalach społecznościowych, prowadzenie kampanii AdWords czy zaprzęgnięcie do pracy profesjonalnych narzędzi analitycznych to również ważne punkty, z których składa się pozycjonowanie. Oferta jest w tej kwestii zróżnicowana i opiera się w dużej mierze o oczekiwania oraz realne możliwości klientów – ważne, by zbytnio nie „nadwerężać” budżetu, ale też nie spodziewać się kompleksowej, efektywnej usługi za kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

Jeżeli temat pozycjonowania wzbudza Państwa ciekawość – zapraszamy do składania zapytań. Wycena ze strony mayko.pl jest bezpłatna, natomiast zyskuje się dzięki niej przydatną wiedzę, dotyczącą ewentualnych nakładów, jakie trzeba ponieść by realnie zarabiać na obecności swojej firmy w sieci.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij