Dlaczego warto skorzystać z pozycjonowania stron www?

Obserwacja dominujących trendów, dotyczących poszukiwania przez konsumentów danego towaru bądź usługi, wskazuje na rosnący udział urządzeń mobilnych – niezależnie od wieku czy miejscowości zamieszkania, ludzie chętnie sięgają po tablet lub telefon i wpisują hasło w okno wyszukiwarki. W jaki sposób, będąc przedsiębiorcą, można aktywnie wpłynąć na to, by dotrzeć do nich szybciej, niż bezpośrednia konkurencja? Sposobem na to będzie umiejętne pozycjonowanie swojej firmowej witryny.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Oto kilka interesujących faktów na temat SEO:

  • Każdego miesiąca, na całym świecie ma miejsce ponad 650 miliardów wyszukiwań, sumując wszystkie dane z takich wyszukiwarek jak Google, Yahoo, Bind czy AOL.
  • 88% klientów, którzy wyszukują dany typ przedsiębiorstwa lokalnego na swoim urządzeniu mobilnym, udaje się do danej firmy w ciągu 24 godzin.
  • 75% użytkowników Google nigdy nie sięga dalej ponad pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
  • Leady generowane przez SEO mają współczynnik konwersji wynoszący 15%. Dla porównania współczynnik ten wynosi 9% dla leadów generowanych z poleceń, 7% dla reklam PPC, 4% z mediów społecznościowych oraz 2% dla leadów wychodzących.
  • Leady przychodzące kosztują aż o 61% mniej niż wychodzące. Przykładem leadu przychodzącego jest klient, który trafił na stronę poprzez wyszukanie odpowiedniej frazy kluczowej w Google. Przykładem leadu wychodzącego jest klient pozyskany przez cold calling.
  • 81% przedsiębiorców uważa swoje blogi firmowe za bardzo ważny zasób
  • Ponad 2,6 miliarda wyszukiwań to wyszukiwania lokalne. Liczba ta rośnie o 50% z każdym rokiem.
  • 70% kliknięć w linki prowadzące do strony firmowej to te uzyskane przez organiczne wyszukiwanie.
  • 70-80% użytkowników Google ignoruje płatne reklamy, skupiając się na wynikach organicznych.
  • 97% osób korzysta z mediów internetowych, dokonując zakupów lokalnych.
  • Optymalizacja stron internetowych to bardzo ważny element strategii marketingowej każdej firmy. Biorąc pod uwagę powstanie i gwałtowny wzrost Internetu oraz powolny upadek tradycyjnych form marketingu, obecność w sieci stała się ważniejsza niż kiedykolwiek. Ma to zastosowanie także w przypadku biznesów lokalnych, które także odniosą korzyść z takich usług jak pozycjonowanie stron internetowych w Poznaniu.

    Korzyści wynikające z optymalizacji i stosowania dobrej strategii SEO:

  • optymalizacja widoczności w sieci,
  • budowanie marki oraz pozycji firmy, produktów oraz usług,
  • zwiększenie zaufania i wiarygodności firmy,
  • zidentyfikowanie najlepszych słów kluczowych, które należy targetować,
  • zwiększenie liczby ruchu generowanego przez nowych potencjalnych klientów,
  • zwiększenie liczby powtórnych odwiedzin na stronie przez potencjalnych klientów,
  • zwiększenie dochodu,
  • Cele, zakres projektu oraz konkurencja ze strony innych firm ma duży wpływ na koszt pozycjonowania stron internetowych. Potencjalne ceny takich usług mogą się znacznie różnić. Jednak konieczność posiadania dobrej obecności w sieci będzie jedynie z czasem rosnąć. Koniec końców, jeśli potencjalni klienci nie znajdują Państwa firmy w Internecie, znajdują tam firmy konkurencji.

    Z powyższych korzyści wynikających z pozycjonowania stron w Google warto bliżej przyjrzeć się trzem z nich:

    Zwiększenie widoczności w Internecie

    Nasze usługi SEO mają na celu wzniesienie Państwa firmy na jak najwyższe pozycje w Google. Zakładając, że pracujemy z fotografem z Poznania, chcielibyśmy, aby jego strona na frazę „fotograf Poznań” wyświetlała się na pierwszej stronie Google. Dążymy do tego, aby miało to miejsce zarówno na komputerach osobistych, jak i urządzeniach mobilnych oraz mapach Google.

    Większe zyski

    Zapewne Państwa firma generuje duże zyski dzięki klientom z polecenia oraz klientom, którzy ciągle do Państwa wracają. Celem Mayko jest zwiększenie liczby tych nowych klientów, którzy zwiększą bazę klientów z polecenia, co z kolei znacznie powiększy ogólną pulę klientów. Pozycjonowanie stron internetowych w Poznaniu to skuteczny sposób na rozwój lokalnej firmy.

    Rozwój marki

    Posiadanie marki oznacza obecność na rynku. Kiedy klienci spoglądają na Państwa firmę w sieci, czy widzą jednolity, spójny obraz na wszystkich kanałach społecznościowych, w projekcie strony oraz w artykułach na blogu? Jeśli ktoś wpisze w Google nazwę Państwa firmy, to czy jest ona jedyną firmą, która pojawia się w wynikach wyszukiwania? Dążymy do tego, aby wszystkie elementy obecności w Internecie Państwa firmy były pod kontrolą.

    O tym, w jakim stopniu dana strona jest przystosowana do aktualnych wymagań wyszukiwarki, informuje audyt SEO. Po przeprowadzeniu go otrzymuje się informacje na temat ewentualnych błędów i niedopatrzeń w kodzie źródłowym oraz działań, które należy podjąć. Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który składa się z wielu aspektów – w mayko.pl spoglądamy na niego całościowo, prezentując klientom comiesięczne raporty z wykonanych zadań. Oprócz optymalizacji kodu witryny będzie to m.in.: aktywność na portalach społecznościowych, link-building czy nieustanne śledzenie ruchu na stronie i liczby fraz na czołowych pozycjach w wyszukiwarce (np. top10 czy top50).

    Skuteczne pozycjonowanie – Poznań i okolice

    Czym jest wyszukiwanie lokalne? Wyszukiwanie lokalne to inaczej takie zapytanie w wyszukiwarce internetowej, które składa się z tagów geograficznych, takich jak województwo, miasto, kod pocztowy. Przykładem może być właśnie fraza „pozycjonowanie Poznań” lub „pozycjonowanie stron internetowych Poznań”, gdzie wyniki wyszukiwania są skupione wokół firmy, która zajmuje się pozycjonowaniem właśnie w tej strefie geograficznej.

    Przedsiębiorstwa, których funkcjonowanie jest zależne od fizycznej lokacji, czyli takie jak restauracje, mechanicy, dentyści, serwisanci mogą uzyskać znaczne korzyści dzięki optymalizowaniu swojej obecności w sieci. W ten sposób mają możliwość przyciągnięcia wąskiego grona lokalnych klientów.

    W celu zachowania jednolitości oraz zyskania komercyjnej przewagi, Państwa firma musi określić swoją niszę. Bez względu na to, jaki prowadzi się biznes, SEO to najbardziej efektywna i najbardziej skuteczna metoda na pozyskanie ruchu na stronie. Mayko specjalizuje się w pozycjonowaniu stron w Internecie, czego dowodem są zadowoleni klienci. Nie byłoby ich, gdyby nie wysoka jakość naszych usług.

    Jeśli zaś chodzi o samo pozycjonowanie, to istnieje kilka zasadniczych punktów, które należy zawrzeć w długofalowej strategii pozycjonowania. W Poznaniu działa wiele firm o różnym zasięgu – niektóre z nich ograniczają swoje usługi do mieszkańców danej dzielnicy, inne natomiast obsługują całe województwo. Jest to jeden z podstawowych aspektów do omówienia, gdy rozpoczyna się współpracę.

    Pozycjonowanie stron internetowych w Poznaniu znacznie się różni, jeżeli wykonuje się je z myślą np. o warsztacie samochodowym, od zabiegów stosowanych, by odpowiednio „ustawić” witrynę firmy, zajmującej się projektowaniem ogrodów. Bierzemy pod uwagę charakterystykę branży, w której działa klient, analizujemy najważniejsze słowa kluczowe i dopiero wówczas wybieramy ich zestaw – bez limitu ich liczby!

    Czym tak właściwie są słowa kluczowe? Słowa kluczowe (lub złożone frazy) to centralny element pozycjonowania stron w Google. W najprostszej definicji słowo kluczowe to tekst, jaki jest wpisywany w wyszukiwarkę internetową w celu znalezienia danej informacji. Inne wytłumaczenie to takie, że fraza kluczowa jest inaczej skrótowym opisem informacji, jaka jest poszukiwana przez daną osobę. Ma ona na celu przynieść stargetowany ruch na taką stronę, która da najlepszą odpowiedź na dane zapytanie.

    Wybranie właściwych słów kluczowych w celu optymalizacji danej strony jest bardzo ważne. Nie chodzi w końcu o to, aby firmowa strona ściągała tyle osób, ile się da. Właścicielowi firmy zależy w końcu na osobach, które szybko staną się klientami. Efektywne wykorzystanie słów kluczowych jest niezwykle istotne wszędzie, a więc także i w przypadku pozycjonowania stron w Poznaniu.

    Stworzenie listy słów kluczowych, które będą miały potencjał na generowanie wejść oraz nie będą zbyt konkurencyjne, wymaga czasu i odpowiednich narzędzi. Oczywiście można zrobić to do pewnego stopnia samemu, ale rezultaty będą słabe. W Mayko korzystamy ze specjalistycznych narzędzi oraz oprogramowania, w których wykorzystywaniu mamy wieloletnie doświadczenie. Dzięki nim dostarczymy takich słów kluczowych, które będą przydatne w przypadku pozycjonowania stron w Poznaniu. Następnie posłużą one do stworzenia zoptymalizowanych treści na stronę główną, wpisy na blogu, opisy produktów itp.

    Jak opisał to zagraniczny gigant z branży SEO, Moz:

    “Wszystko zaczyna się od słów wpisanych w wyszukiwarkę. Wyszukiwanie słów kluczowych jest najważniejszym, najbardziej wartościowym i najbardziej odwdzięczającym się zyskami zajęciem w całym zakresie marketingu. Pozycjonowanie się na właściwe słowa kluczowe może zaważyć o sukcesie lub porażce twojej firmy. Przez detektywistyczną pracę polegającą na rozszyfrowaniu tego, jakie słowa kluczowe mają zapotrzebowanie w twojej niszy, dowiadujesz się wiele nie tylko na temat tego, w jakie frazy celować uwzględniając SEO, ale dowiadujesz się także więcej o swoich klientach.

    Nie zawsze sprowadza się to do sprowadzania odwiedzających na twoją stronę – bardziej polega to na sprowadzeniu właściwych odwiedzających. Użyteczności takiej analizy nie można nie doceniać.”

    Korzystając z pozycjonowania strony z Poznania przez mayko.pl, można być pewnym, że cały proces będzie się odbywał zgodnie z aktualnymi regulacjami w tym zakresie. Każdego obowiązuje bowiem zbiór zasad, których nieprzestrzeganie może poskutkować „zniknięciem” strony z wyników w Google, co całkowicie uniemożliwi dotarcie do niej zainteresowanym użytkownikom.
    Gwarantujemy klientom regularne informacje na temat efektów, zamówionego przez nich, pozycjonowania stron www. Do Poznania oraz okolicznych miejscowości co miesiąc spływają raporty, adresowane do konkretnych firm, w których znajdują się informacje m.in. o wzroście pozycji konkretnych słów kluczowych i fraz, statystykach odnośnie do ruchu na witrynach i wielu innych, przydatnych danych.
    W ofercie Mayko znajdują się zarówno usługi z dziedziny SEO w Poznaniu, jak i prowadzenie kampanii w sieci reklamowej Google lub tworzenie wartościowych treści na firmowe witryny. Szeroki zakres oferty pozwala na stworzenie spójnej strategii, skutkującej zbudowaniem solidnej pozycji w Internecie.

    Jakie kwoty przeznaczają firmy z Poznania na pozycjonowanie?

    Aby ze stosowania usług SEO uzyskać zyski, które w skali miesiąca wynosić będą przykładowo 25 000 złotych, nie można tego zrobić, wydając na takie działania po prostu 500 złotych. Niektórzy mogą mieć takie mylne przekonanie na temat tego, jak działają firmy SEO. Najtańsze rozwiązanie nie zawsze jest najlepsze. Z reguły można powiedzieć, że aby prześcignąć dane strony w wynikach wyszukiwania, należy wydawać mniej więcej podobną kwotę na działania związane z SEO, jak one.

    Jeśli jakaś firma lub freelancer obiecuje, że wykona „x” godzin pracy, aby wysłać „x” linków, powinien być to sygnał ostrzegawczy. Jest to inaczej obietnica, że ktoś zamierza wykonać tylko i wyłącznie „suche” czynności, które mogą być jako tako dobre dla SEO, ale raczej nie są one warte pieniędzy, jakie w nie Państwo zainwestują. Nikt nie może dawać (i nawet nie powinien) gwarancji, że wypozycjonuje daną stronę na pierwsze miejsce w Google nawet na bardzo konkurencyjną frazę. Dlatego właśnie w Mayko oferujemy konkretne, indywidualnie skrojone rozwiązania, które przynoszą widoczne korzyści.

    W zależności od sytuacji w danej branży różni się pula środków, które warto przeznaczyć na pozycjonowanie. Cena poszczególnych usług jest bowiem uzależniona od liczby konkurencyjnych podmiotów. Podobnie jak w przypadku tradycyjnej reklamy – mając dwóch konkurentów znacznie łatwiej dotrzeć do klienta, niż gdy jest ich np. dwudziestu.

    Są także inne czynniki, wpływające na pozycjonowanie. Cennik proponowanych usług może być różny z powodu wyjściowej pozycji danego przedsiębiorstwa. W przypadku niektórych firm trzeba wykonać więcej pracy np. jeżeli nie są obecne w Internecie od zbyt dawna. Wówczas buduje się od początku ich pozycję.

    Na jak długi okres podpisuje się umowę dotyczącą pozycjonowania? Oferta Mayko zakłada długofalową współpracę, skutkującą zbudowaniem solidnej pozycji w sieci, jednak daje klientowi możliwość wycofania się w każdej chwili z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Sprawia to, że można zredukować koszty w chwili ewentualnego kryzysu finansowego przedsiębiorstwa.

    Zdajemy sobie sprawę, że Państwa firma jest dla Was bardzo ważna. Każdy chciałby, aby jego strona w ciągu kilku miesięcy znalazła się w Top 10 Google. Jednak warto zaznaczyć, że pozycjonowanie stron www wymaga czasu. Nie dzieje się to w kilka chwil. Potrzebnych jest wiele miesięcy ciężkiej pracy, aby stać się poważnym kandydatem o najwyższe miejsca w Google. Ponadto algorytm Google działa tak, że dopiero po około 30 dniach uwzględnia on zmiany wprowadzone na danej stronie. Z tego względu przed skorzystaniem z naszych usług pozycjonowania stron w Poznaniu warto mieć realistyczne oczekiwania i uzbroić się w cierpliwość.

    Z jakimi działaniami można porównać pozycjonowanie? Koszt usługi z pewnością przedstawia się konkurencyjnie, jeżeli zestawi się go np. z wysokością pensji wykwalifikowanego handlowca lub telemarketera. Co więcej, celem pozycjonowania jest skuteczniejsze dotarcie do zainteresowanych klientów, z natury rzeczy bardziej skłonnych do złożenia zamówienia. Inaczej jest w przypadku dzwonienia „na zimno” lub roznoszenia ulotek – tego typu działania są znacznie mniej precyzyjne, a ich efekty mało mierzalne w porównaniu z pozycjonowaniem, którego efekty można stale monitorować.

    Oczywiście należy przy tym wszystkim uważać na nieuczciwe oferty. Często można znaleźć wątpliwej jakości ogłoszenia, gdzie ktoś obiecuje znakomite rankingi w Google za jedyne 200 złotych na miesiąc.

    Wystarczy pomyśleć nad tym przez krótką chwilę – gdyby zdobycie pierwszej pozycji w Google kosztowało jedynie 200 złotych na miesiąc, to czy nie każdy byłby w topce Google? A gdyby każdy był numerem jeden w Google, to w zasadzie nikt nie byłby tym numerem jeden…

    Chcemy tutaj zaznaczyć, że koszt pozycjonowania stron internetowych wynosi znacznie więcej z prostego powodu – jest on tego wart. Nie tylko takie działania przynoszą wymierne rezultaty, ale i w pewien sposób ograniczają wydatki na inne narzędzia marketingowe, jak wspomniane wcześniej tradycyjne formy reklamy. Inwestycja w pozycjonowanie strony w Poznaniu może być jedną z lepszych, jakie podejmą Państwo w celu promowania swojego lokalnego biznesu.

    Nie warto dlatego koniecznie rozglądać się za najniższymi cenami, ale skorzystać z usług, które dają rezultaty oraz zyski. A właśnie na tym zależy każdemu prawdziwemu przedsiębiorcy.

    Czego szukają w Google mieszkańcy Poznania? Przykłady

    Słowo kluczoweIlość wyszukiwań w Google
    (stan na 9.2018)
    hotel poznań 22 200
    kino poznań 14 800
    noclegi poznań 9 900
    mieszkania poznań 8 100
    fryzjer poznań 8 100
    mieszkania do wynajęcia poznań 6 600
    mieszkania na sprzedaż poznań 6 600
    fotograf poznań 5 400
    kwiaciarnia poznań 4 400
    wulkanizacja poznań 3 600

    Sprawdź pozostałe miasta z województwa wielkopolskiego!

    Skontaktuj się z nami

    Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

    Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

    Zamknij