Pozostałe podkategorie

W czym pomoże mi pozycjonowanie?

Stale zwiększający się dostęp do internetu i zamiłowanie ludzkości do wszelkiego rodzaju wygód powodują, że konsumenci poszukują informacji o produktach i usługach w sieci, nawet gdyby te same dane mogliby uzyskać np. odwiedzając zlokalizowany nieopodal sklep stacjonarny.

O powodzeniu podmiotów z danej branży coraz częściej decyduje więc skuteczność pozycjonowania stron internetowych, a nie lokalizacja wynajmowanych powierzchni, zlecanie roznoszenia ulotek w okolicy czy kampanie billboardowe, na które coraz więcej osób przestaje w ogóle zwracać uwagę.

Pozycjonowanie stron www przynosi szereg pozytywnych efektów, pośród których należy wymienić przede wszystkim wzrost ruchu (liczby odwiedzin) oraz jego jakości. Oznacza to, że z witryny korzystają zainteresowani użytkownicy, poszukujący akurat tego, co się na niej znajduje. Począwszy od optymalizacji SEO, poprzez publikowanie wartościowych treści na firmowym blogu i link-buildingu, a na prowadzeniu kont na portalach społecznościowych skończywszy – w tych wszystkich aspektach specjalizuje się mayko.pl.

Darmowa wycena pozycjonowania!

 

Masz pytania? Napisz do nas

Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

Pozycjonowanie stron www – Wrocław i okolice

Zanim rozpocznie się jakiekolwiek działania, warto zakreślić zasięg, jaki ma obejmować skuteczne pozycjonowanie we Wrocławiu. Czy będzie to część miasta, cały jego obszar, a może również pobliskie miejscowości, aż do Oławy i Oleśnicy? Na tę decyzję wpływa charakter prowadzonej przez klienta działalności.

Pozycjonowanie we Wrocławiu nie odbywa się według jednego, uniwersalnego schematu. Każde z przedsiębiorstw wymaga bowiem dobrania innej puli słów kluczowych, które zapewnią mu sukces na lokalnym rynku. W mayko.pl nie stosuje się limitu ich ilości, dzięki czemu możliwe jest kompleksowe zwiększenie widoczności w sieci – bez obaw o znaczny wzrost kosztów całej operacji z tego powodu.

Pozycjonowanie strony we Wrocławiu w porozumieniu z mayko.pl to gwarancja zachowania wszelkich wytycznych, które do przedsiębiorców kieruje Google. To niezwykle ważne, bowiem w przypadku złamania tych zasad można „paść ofiarą” filtra wyszukiwarki, co powoduje usunięcie witryny z wyświetlanych wyników, a więc dotychczasowe wysiłki zostają całkowicie zniweczone. Odrobienie takiej straty bywa często trudniejsze, niż rozpoczęcie wszystkiego „od zera”.

Stawiamy również na przekazywanie klientom jasnych informacji, na temat tego, co daje im zamówione wcześniej pozycjonowanie stron internetowych. We Wrocławiu i okolicach nasi klienci otrzymują w każdym miesiącu szczegółowy raport, na podstawie którego mogą ocenić rezultaty podjętych działań i sprawdzić m.in. pozycje na konkretne frazy, ogólny ruch na stronie i szereg innych parametrów. Mało które narzędzie daje tak łatwo mierzalne wyniki.

Poszukując zarówno jednorazowych usług w zakresie optymalizacji SEO we Wrocławiu, jak i kompleksowego „abonamentu”, obejmującego również content marketing czy kampanie AdWords, warto zamówić bezpłatną wycenę w Mayko – można się miło zaskoczyć.

Ile trzeba zainwestować w pozycjonowanie firmy z Wrocławia?

Sytuacja lokalnego rynku w zdecydowanym stopniu wpływa na pulę środków, które warto przeznaczyć na pozycjonowanie. Cena usług często podawana jest w zakresie „od-do”, ze względu na różnice w nasyceniu danej branży konkurencyjnymi firmami. Im więcej ich jest, tym szersze działania będą potrzebne, by zapewnić sobie dostęp do zainteresowanych klientów.

To nie jedyna rzecz, która determinuje koszty pozycjonowania. Cennik uzależniony jest także od tego, jakie pozycje zajmuje firmowa strona na początku współpracy z Mayko, a więc od dystansu, który trzeba pokonać w drodze do ostatecznego sukcesu.

Jak wygląda umowa na pozycjonowanie? Oferta Mayko w założeniu skierowana jest do firm, które chcą zbudować trwałą pozycję w sieci i stale ją wzmacniać, a to wymaga niejednokrotnie długich miesięcy bądź lat. Istnieje jednak możliwość przerwania współpracy z 1-miesięcznym wypowiedzeniem, w razie gdyby nagłe pogorszenie stanu finansów przedsiębiorstwa zmusiło je do drastycznego obniżenia kosztów. To rozwiązanie zdecydowanie bardziej elastyczne, niż proponowane przez wiele firm, umowy trwające rok czy dwa lata.

W jaki sposób ujmować w budżecie firmy wydatki na pozycjonowanie? Koszt usługi można zestawić np. z pensją doświadczonego handlowca czy ceną za reklamę w lokalnej prasie. W przypadku współpracy z Mayko nie trzeba jednak przejmować się, czy oferta firmy trafi do docelowego klienta. A tego typu obawy niejednokrotnie pojawiają się przed zamówieniem publikacji w gazecie czy emisji ogłoszenia w radio. Pozycjonowanie, kampanie AdWords czy remarketing są natomiast kierowane konkretnie do danej grupy odbiorców.

Inwestujesz w pozycjonowanie we Wrocławiu? O jakich mitach SEO powinieneś wiedzieć?

Wokół branży SEO narosło wiele nieporozumień. Jeśli wierzysz w takie mity, może to okazać się szkodliwe dla Twojego pozycjonowania strony internetowej we Wrocławiu. Zwróćmy zatem uwagę na jedne z częściej powtarzanych:

1. SEO to oszustwo

Niestety z racji tego, że wiele firm oferuje niskiej jakości usługi, które nieraz przynoszą więcej złego niż dobrego, niektórzy dochodzą do wyżej wspomnianego wniosku. Niemniej jednak optymalizacja SEO we Wrocławiu może przynieść świetne efekty, jednak należy skorzystać z właściwej oferty. Oprócz tego warto pamiętać o kolejnych dwóch mitach, dzięki którym będziesz mieć właściwe oczekiwania względem pozycjonowania stron.

2. Firmy SEO powinny być w stanie zagwarantować pierwsze miejsce w Google

Faktycznie istnieją agencje, które mogą obiecywać usługi typu „SEO Wrocław – gwarancja TOP 3 w Google”. Jaki jest jednak tego rezultat? Firmy te często wiążą swoich klientów długimi umowami (nawet na 12 miesięcy), co po czasie okazuje się bardzo niekorzystne. Niekiedy sami usługobiorcy mogą być temu winni, jeśli wychodzą z pytaniami typu „jak szybko wyniesiecie moją stronę na najwyższą pozycję w Google?”.

Takie nastawienie często wynika z założenia, że SEO to prosty proces, który można zrealizować bardzo szybko. Sprawa jest bardziej skomplikowana. Aby ustalić, czy efekty pozycjonowania strony we Wrocławiu faktycznie będą mogły przynieść tak świetne rezultaty, należy wziąć pod uwagę znacznie więcej rzeczy. Chodzi o takie czynniki jak obecna pozycja w Google, profil linków oraz jakość i ilość contentu, budżet, siła konkurencji, cele itp. Przed określeniem, jakie efekty będą w ogóle możliwe, należy także skorzystać z odpowiednich narzędzi, które pomogą przeanalizować istniejącą witrynę klienta pod kątem SEO.

Co się zatem kryje za wspomnianymi usługami typu „pozycjonowanie we Wrocławiu – gwarantowane pierwsze miejsce w Google”? Często trick jest całkiem prosty – agencja nie precyzuje, na jakie to słowa kluczowe ma zapewnić owe wysokie pozycje. Może się jej to udać w przypadku fraz, na które łatwo jest się wypozycjonować, ale nie przyniosą one większych korzyści dla klienta. Wspomniane wiązanie się długą umową daje także firmie większy margines błędu, gdyż wszelkie aktualne niepowodzenia może tłumaczyć tym, że efekty pojawią się dopiero pod koniec współpracy.

Jeśli zatem interesują Cię usługi SEO, które przyniosą rezultaty, nie daj się zwieść ofertom obiecującym za wiele.

3. SEO wykonuje się tylko raz

Często ów mit jest spotykany wśród małych i średnich firm, które wiedzą, że potrzebują tego typu usługi, jednak nie chcą brać na siebie długoterminowych kosztów. Pozycjonowanie strony we Wrocławiu to nie coś, co robi się jednorazowo, a później o tym zapomina. Nie wystarczy po prostu wykonać wstępną optymalizację techniczną, dodać parę prostych artykułów na bloga firmowego, uzupełnić meta tagi, a wyniki pojawią się i zostaną. SEO to proces, który potrafi przynieść świetne efekty, jednak wymaga czasu i cierpliwości.

Pozycjonowanie we Wrocławiu – dobre praktyki SEO

Skoro omówiliśmy sobie już kilka mitów, to przejdźmy teraz do omówienia praktyk, które faktycznie mogą pomóc w zakresie pozycjonowania stron internetowych.

1. Właściwe meta opisy

Meta opis to tekst, który w wynikach wyszukiwania wyświetla się pod linkiem kierującym do strony internetowej. Warto zawrzeć w nim słowo kluczowe. Jeśli znajdzie się tam dokładnie taka fraza, jaką wpisał użytkownik w Google, zostanie ona pogrubiona. Warto także skupić się na tym, aby treść meta opisu faktycznie zachęcała czytającego do odwiedzenia strony, przedstawiając mu, czego się na niej dowie.

2. Oryginalny content z frazami kluczowymi

Content to jeden z ważniejszych czynników, który będzie decydował o powodzeniu pozycjonowania strony we Wrocławiu. Warto dlatego dbać o to, aby był oryginalny i różnorodny, by nie ryzykować nałożenia kar wynikających z duplikacji treści. Pamiętaj o tym podczas tworzenia i rozsyłania notek prasowych czy wpisów gościnnych na innych blogach. Nie powinny być to treści skopiowane i wklejone, gdyż może to przynieść wspomniany problem z duplikacją.

Oprócz tego treści powinny być wypełnione odpowiednimi frazami kluczowymi, które muszą być oczywiście powiązane z tym, czego faktycznie dotyczy dana treść.

3. Treściwe opisy alternatywne oraz nazwy plików zdjęć

Opis alternatywny to krótki tekst, który opisuje to, co zawiera zamieszczone na danej stronie zdjęcie. Systemy zarządzania treścią jak WordPress mają funkcję, która w prosty sposób pozwala uzupełnić ten opis. Okazuje się, że ma on znaczenie w przypadku pozycjonowania stron. Wyszukiwarka, czytając ten tekst, analizuje jego znaczenie i to, do czego się on odnosi. Jeśli zostanie w nim zawarta fraza kluczowa, pozytywnie wpłynie to na SEO.

SEO strony we Wrocławiu może także skorzystać na innym elemencie, a mianowicie zastosowaniu odpowiednich nazw plików zdjęć. Chodzi o po prostu ten opis, który zawiera zdjęcie w momencie jego wrzucania na stronę internetową. Tutaj także powinna znaleźć się fraza kluczowa, jednak nie należy przesadzać z ich częstotliwością.

Czego szukają w Google mieszkańcy Wrocławia? Przykłady

Słowo kluczoweIlość wyszukiwań w Google
(stan na 9.2018)
hotel wrocław 33 100
noclegi wrocław 22 200
kino wrocław 18 100
fryzjer wrocław 14 800
mieszkania wrocław 12 100
mieszkania do wynajęcia wrocław 9 900
mieszkania na sprzedaż wrocław 8 100
fotograf wrocław 8 100
wulkanizacja wrocław 6 600
kwiaciarnia wrocław 6 600

Sprawdź pozostałe miasta z województwa dolnośląskiego!

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij