Słownik e-marketingu

Afiliacja

Afiliacja to model marketingowy, w którym jedna strona (afiliant) promuje produkty lub usługi innej firmy (wydawcy) w zamian za prowizję od sprzedaży lub wykonania określonej akcji, takiej jak rejestracja czy kliknięcie linku. Opiera się na współpracy trzech podmiotów: wydawcy dostarczającego produkt, afilianta zajmującego się promocją oraz konsumenta, który dokonuje zakupu. Dzięki temu firmy mogą zwiększać sprzedaż bez konieczności inwestowania w tradycyjne reklamy. 

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 107

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.