Słownik e-marketingu

Atrybucja konwersji

Atrybucja konwersji to proces przypisywania wartości poszczególnym źródłom ruchu, które przyczyniły się do osiągnięcia określonego celu, takiego jak finalizacja zakupu lub zapisanie się na newsletter, uwzględniając wartość konwersji do ostatniego punktu. W praktyce polega to na identyfikowaniu, które kanały marketingowe, takie jak reklamy w Google, media społecznościowe czy e-maile, miały największy wpływ na decyzję zakupową użytkowników w kontekście atrybucji marketingowej.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 104

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.