Słownik e-marketingu

Cykl życia produktu

Cykl życia produktu (ang. Product Life Cycle) to koncepcja opisująca kolejne etapy, przez które przechodzi produkt od momentu wprowadzenia na rynek aż do jego wycofania. Każdy etap charakteryzuje się odmiennymi wyzwaniami, strategiami marketingowymi oraz wynikami finansowymi. Znajomość cyklu życia produktu pozwala firmom lepiej planować działania promocyjne, produkcyjne i sprzedażowe, dostosowując je do zmieniających się potrzeb rynku.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 106

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.