Słownik e-marketingu

FCP

FCP (First Contentful Paint) to metryka wydajności strony internetowej. Odzwierciedla czas, jaki upływa od momentu, gdy użytkownik załadował witrynę, do chwili, gdy pierwszy element (na przykład tekst, obraz, tło) zostaje wyświetlony na ekranie przeglądarki. Oznacza to, że pokazuje, jak szybko użytkownik widzi pierwszą zawartość na stronie. Współczynnik FCP mierzony jest w milisekundach - im jest niższy, tym szybciej pojawi się pierwszy element strony, co wpływa na pozytywne wrażenia użytkowników.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 76

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.