Słownik e-marketingu

Google Places (Google Miejsca)

Google Places (Google Miejsca) to jedno z narzędzi, które ułatwia promocję firmowych punktów stacjonarnych w sieci. Po przypisaniu takiej placówki do danego adresu można umieścić informacje nt. godzin otwarcia, krótki opis, numer telefonu i inne przydatne dane. Użytkownicy korzystający z Map Google bez trudu odnajdą dobrze opisaną restaurację, sklep, gabinet lekarski i każdy inny obiekt. Mają oni również od razu dostęp do opinii z danego miejsca oraz mogą obejrzeć jego zdjęcia – dzięki nim łatwiej dotrą do celu.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 4.9 / 5. Liczba głosów: 47

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.