Google Places (Google Miejsca)
Google Places (Google Miejsca) to jedno z narzędzi, które ułatwia promocję firmowych punktów stacjonarnych w sieci. Po przypisaniu takiej placówki do danego adresu można umieścić informacje nt. godzin otwarcia, krótki opis, numer telefonu i inne przydatne dane. Użytkownicy korzystający z Map Google bez trudu odnajdą dobrze opisaną restaurację, sklep, gabinet lekarski i każdy inny obiekt. Mają oni również od razu dostęp do opinii z danego miejsca oraz mogą obejrzeć jego zdjęcia – dzięki nim łatwiej dotrą do celu.
Czym jest Google Places (Google Miejsca)?
Dla firm, oferujących usługi na miejscu, takie jak restauracje czy sklepy, Google Places to narzędzie, które pomaga nawiązać kontakt z lokalnymi klientami. Użytkownicy mogą łatwo zobaczyć, gdzie dana firma się znajduje i jakie są jej godziny otwarcia. To wszystko pomaga potencjalnym klientom podjąć decyzję o odwiedzeniu danej firmy. Wpisy na Google Places mogą również zawierać linki do oficjalnej strony internetowej.