Słownik e-marketingu

Marketing afiliacyjny (affiliate marketing)

Marketing afiliacyjny to model biznesowy oparty na współpracy pomiędzy firmami (reklamodawcami) a partnerami (afiliantami), którzy promują produkty lub usługi reklamodawców w zamian za prowizję od wygenerowanej sprzedaży lub innej pożądanej akcji (takiej jak rejestracja, wypełnienie formularza kontaktowego, czy kliknięcie w link afiliacyjny). Ten model marketingowy jest szczególnie popularny w internecie, gdzie afilianci mogą korzystać z różnych kanałów online, aby dotrzeć do szerokiej publiczności.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 87

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.