Pozycjonowanie sklepów internetowych WooCommerce
W Mayko zintegrujemy Twoje działania marketingowe, w tym pozycjonowanie Twojego sklepu WooCommerce.
Dobrze trafiłeś, jeżeli zależy Ci na:
osiąganiu większego ruchu w sklepie
zoptymalizowaniu konwersji
zwiększeniu rozpoznawalności marki
SEO dla WooCommerce – dlaczego warto?
Uruchomiony pod koniec września 2011 roku, WooCommerce obsługuje teraz pokaźny wycinek stale rosnącego rynku e-commerce. Właścicieli sklepów internetowych z pewnością przyciąga darmowa platforma o charakterze open-source, która zapewnia obszerną, a jednocześnie bardzo przyjazną funkcjonalność. WooCommerce świetnie sprawdza się w przypadku początkujących przedsiębiorców e-commerce, którzy nie mają dużego początkowego budżetu.
Być może jedną z największych korzyści dla nowicjuszy w handlu internetowym jest to, że WooCommerce pozwala korzystać z całej gamy elastycznych rozwiązań, również w kontekście SEO. Przy tym wszystkim nie jest konieczna zaawansowana wiedza techniczna. Pozycjonowanie sklepu WooCommerce jest także bardzo przystępne, gdyż platforma umożliwia szeroką edycję serwisu pod kątem SEO.
Powinieneś skorzystać z usług optymalizacji WooCommerce, jeśli:
Twój sklep nie dociera do pierwszych stron wyników wyszukiwania Google na główne słowa kluczowe.
Nie masz czasu na promowanie swojego sklepu i angażowanie się w marketing internetowy.
Twój sklep wykazuje tendencję spadkową w zakresie sprzedaży i wizyt.
Twój sklep funkcjonuje w sieci od jakiegos czasu, ale nie uzyskuje oczekiwanych wyników.
Marki, które dzięki nam mogą się pochwalić wysokimi pozycjami w Google
Dlaczego należy zadbać o pozycjonowanie sklepu WooCommerce?
Po utworzeniu sklepu nie możesz od razu wspiąć się na szczyt wyników wyszukiwania. Aby zbudować zaufanie sklepu w Google, potrzebujesz sprostać wielu czynnikom, np. posiadać treści z odpowiednimi słowami kluczowymi, które przyciągną potencjalnych klientów. Najważniejszy jest jednak czas – SEO jest długotrwałym procesem, więc wyniki nie pojawią się po miesiącu współpracy z agencją.
SEO oferuje szereg korzyści dla firm z praktycznie dowolnych branż. Jest jednak szczególnie ważne dla przedsiębiorstw e-commerce. Dzięki nakierowaniu sklepu na właściwe słowa kluczowe możesz zdobyć więcej jakościowych leadów. Są to użytkownicy, których już na podstawie wpisywanych do wyszukiwarki haseł można określić jako zdecydowanych na zakup danego towaru, co z kolei przekłada się na zwiększenie sprzedaży i przychodów Twojej firmy. Pomożemy Ci dotrzeć do tej grupy kupujących poprzez optymalizację strony internetowej pod słowa kluczowe, których używają Twoi przyszli klienci.
Darmowa konsultacja pozycjonowania sklepu WooCommerce
Jak wygląda pozycjonowanie sklepu WooCommerce?
-
Wyszukiwanie odpowiednich słów kluczowych
-
Audyt SEO – Dokładna analiza stanu sklepu WooCommerce
-
Wprowadzanie zmian w sklepie WooCommerce
-
Link Building – budowa pozycji Twojego sklepu
Zobacz efekty naszych działań dla największych klientów
Najczęściej zadawane pytania
Ile czasu minie, zanim zobaczę wyniki?
Ponad 200 różnych sygnałów rankingowych decyduje o tym, w jaki sposób Twoja strona zostanie sklasyfikowana dla określonych słów kluczowych. Dlatego trudno jest dokładnie przewidzieć, jak długo to potrwa. Tak czy inaczej, z punktu widzenia ROI (zwrotu z inwestycji), inwestowanie w SEO jest najlepszą opcją z perspektywy długoterminowej. Można jednak powiedzieć, że wiele osób widzi wyraźną poprawę w zakresie słów kluczowych na długi ogon w ciągu pierwszych 3 miesięcy i bardziej konkurencyjnych fraz w ciągu około 180 dni.
Czy możecie udzielić gwarancję na określone wyniki?
Każda firma SEO, która obiecuje określone wyniki, zapewne nie jest do końca szczera. Jeśli tym bardziej gwarantuje bardzo wysokie pozycje osiągnięte w krótkim czasie, jest to sygnał ostrzegawczy. Możliwe, że tak naprawdę chce wykorzystać kilka technik black hat SEO, które mogą co prawda szybko wynieść Cię wysoko w Google, jednak po jakimś czasie obróci się to przeciwko Tobie. Pozycjonowanie sklepu WooCommerce wymaga czasu, a na same wyniki wpływa wiele czynników, na które nie mamy bezpośredniego wpływu – np. aktywność konkurencji. Tak czy inaczej, trzymamy się sprawdzonych metod pracy, które przynoszą realne korzyści.
Jakich zmian będzie potrzebował mój sklep internetowy?
Większość sklepów nie będzie potrzebowało zmian w samej strukturze lub projekcie witryny. Zwykle zmiany ograniczą się do edycji contentu i kodu poszczególnych stron. Niektórzy klienci decydują się na wprowadzenie tych zmian przez ekspertów z Mayko. Jeśli jednak wolisz wprowadzić te zmiany wewnętrznie, odpowiednio poinstruujemy Twoich pracowników.