
Pozycjonowanie sklepów internetowych PrestaShop
Specjalizujemy się w SEO dla sklepów internetowych zbudowanych na platformie PrestaShop. Istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę przy budowaniu strategii pozycjonowania serwisów e-commerce. Sklepy internetowe wymagają włożenia znacznie większego wysiłku w proces dobierania słów kluczowych i targetowania.
Na czym polega optymalizacja SEO sklepu internetowego Prestashop?
Pozycjonowanie sklepu internetowego Prestashop wymaga zintensyfikowanych działań na kilku płaszczyznach. Z jednej strony należy uporządkować kwestie „technicznego SEO” w obrębie kodu strony – zadbać o przyjazne adresy url i linki wewnętrzne, zmianę znaczników Title, zadbanie o poprawne wdrożenie podstron np. z promocjami wybranych produktów. To także działania z zakresu content marketingu – w tym dostosowanie pod pozycjonowanie opisu produktu, ale i sprawienie, by opis zachęcał do zakupu. Treści w sklepie internetowym także mają znaczenie – warto więc zadbać o ich atrakcyjność.
Pozycjonowanie sklepu Prestashop, podobnie jak pozycjonowanie wszystkich innych serwisów, polega także na działaniach poza obrębem kodu strony – ich celem jest dotarcie do potencjalnego klienta za pomocą publikowanych artykułów, osiąganie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania i stałe zwiększanie ruchu w sklepie.
Pozycjonowanie sklepu Prestashop, podobnie jak pozycjonowanie wszystkich innych serwisów, polega także na działaniach poza obrębem kodu strony – ich celem jest dotarcie do potencjalnego klienta za pomocą publikowanych artykułów, osiąganie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania i stałe zwiększanie ruchu w sklepie.
Co mówią zadowoleni klienci?
oni nam zaufali
Marki, które dzięki nam mogą się pochwalić wysokimi pozycjami w Google





SEO On-Page sklepu PrestaShop
Na podstawie audytu przeprowadzamy techniczne zmiany w serwisach klientów. Optymalizacja ma za zadanie zwiększenie widoczności sklepów w Google, ale także sprawia, że sklep internetowy staje się przyjazny użytkownikom. SEO On-Page to zatem nic innego jak pozycjonowanie w obrębie strony internetowej. Oznacza to, że działania w ramach SEO skupiają się głównie na technicznych parametrach strony sklepu. Algorytmy Google dokładnie analizują kod strony i oceniają, czy aby na pewno strona nie łamie zasad internetowego giganta. Warto więc zawczasu zadbać o to, by strona naszego sklepu była jak najbardziej przyjazna algorytmom Google i uchronić się od nałożenia na domenę blokady.
Optymalizacja sklepu Prestashop pod kątem pozycjonowania On-Page polega więc przede wszystkim na rozpoznaniu dotychczasowych błędów optymalizacyjnych i wprowadzeniu poprawek, które pozytywnie wpłyną nie tylko na wyniki domeny w Google, ale także sprawią, że zakupy w danym sklepie internetowym staną się łatwiejsze dla użytkownika.
W Mayko stale przyglądamy się powierzonym nam sklepom i zawsze informujemy o ewentualnej konieczności wprowadzenia zmian. Sygnalizujemy konieczność zmiany tytułów, opisu podstrony, wskazujemy potrzebę modyfikacji opisu kategorii oraz innych ważnych elementów w pozycjonowaniu PrestaShop, takich jak nagłówki H1 i H2, struktura linków wewnętrznych czy meta description. Regularnie śledzimy również błędy 404, sugerujemy dodanie przekierowania 301, gdy jest to koniecznie oraz sygnalizujemy nieprawidłowo skonstruowany adres URL. Doradzamy w zakresie generowania kart produktów i kategorii, a także ich struktury. Wszystko po to, by dostarczyć Ci jak najlepszej optymalizacji SEO Twojego sklepu internetowego.
Optymalizacja sklepu Prestashop pod kątem pozycjonowania On-Page polega więc przede wszystkim na rozpoznaniu dotychczasowych błędów optymalizacyjnych i wprowadzeniu poprawek, które pozytywnie wpłyną nie tylko na wyniki domeny w Google, ale także sprawią, że zakupy w danym sklepie internetowym staną się łatwiejsze dla użytkownika.
W Mayko stale przyglądamy się powierzonym nam sklepom i zawsze informujemy o ewentualnej konieczności wprowadzenia zmian. Sygnalizujemy konieczność zmiany tytułów, opisu podstrony, wskazujemy potrzebę modyfikacji opisu kategorii oraz innych ważnych elementów w pozycjonowaniu PrestaShop, takich jak nagłówki H1 i H2, struktura linków wewnętrznych czy meta description. Regularnie śledzimy również błędy 404, sugerujemy dodanie przekierowania 301, gdy jest to koniecznie oraz sygnalizujemy nieprawidłowo skonstruowany adres URL. Doradzamy w zakresie generowania kart produktów i kategorii, a także ich struktury. Wszystko po to, by dostarczyć Ci jak najlepszej optymalizacji SEO Twojego sklepu internetowego.
SEO Off-Page
SEO Off-Page (zwane także SEO Off-Site) to z kolei działania skierowane pozatechniczne aspekty strony internetowej. O ile nad działaniami SEO On-Page mamy całkowitą kontrolę, w przypadku działań Off-Page jest nieco inaczej. Nie powinno się jednak rezygnować z tych działań na rzecz drugich – tylko połączenie tych dwóch działań może przynieść oczekiwane efekty pozycjonowania. SEO Off-Page polega zatem przede wszystkim na ustaleniu skutecznej strategii pozycjonowania i pozyskiwaniu wartościowych linków do naszego sklepu (tzw. link building).
Zawsze ustalamy, skąd i jak zdobyć zewnętrzne linki, które pomogą Twojemu sklepowi pozycjonować się na istotne słowa kluczowe. Pomagamy zdobyć wysokiej jakości linki, które pojawią się w treści artykułów na stronach internetowych z autorytetem. Jest to skuteczna strategia, która zagwarantuje Ci długofalowy sukces
Zawsze ustalamy, skąd i jak zdobyć zewnętrzne linki, które pomogą Twojemu sklepowi pozycjonować się na istotne słowa kluczowe. Pomagamy zdobyć wysokiej jakości linki, które pojawią się w treści artykułów na stronach internetowych z autorytetem. Jest to skuteczna strategia, która zagwarantuje Ci długofalowy sukces
Darmowa konsultacja pozycjonowania sklepu PrestaShop
Nasz doświadczony specjalista SEO w ramach konsultacji przeprowadzi audyt SEO Twojego sklepu PrestaShop na żywo, a Ty dowiesz się, jakie poszczególne elementy warto dopracować by zwiększyć widoczność w Google
Kto powinien skorzystać z usług optymalizacji SEO PrestaShop?
-
Wszystkie sklepy internetowe, które nie docierają do pierwszych stron wyników wyszukiwania na główne słowa kluczowe;
-
Ci, którzy nie mają wystarczająco dużo czasu na promowanie swojego sklepu i angażowanie się w marketing internetowy;
-
Strony internetowe, które mogły zostać ukarane przez Google;
-
Wszystkie sklepy internetowe, które wykazują tendencję spadkową w zakresie sprzedaży i wizyt;
-
Sklepy, których główne kanały reklamy są jak na ten czas płatne – korzystają np. z kampanii Google Ads/AdWords;
-
Sklepy internetowe, które funkcjonują w sieci od jakiegoś czasu, ale nie uzyskują oczekiwanych wyników.
case studies