Szukasz skutecznego sposobu na reklamę swojego e-commerce?

To świetnie, bo sklep internetowy bez odpowiedniej promocji nie ma szans na zaistnienie w sieci! Z kolei pozycjonowanie to jedna z efektywniejszych form reklamy w Internecie! Choć na pierwsze efekty trzeba nieco poczekać (od 3-4 miesięcy do pół roku) to właśnie SEO jest skutecznym sposobem na sukcesywne zwiększanie ruchu w sklepie internetowym.

Korzyści i efekty kampanii SEO dla e-commerce

Oto co czeka Twój sklep, gdy wdrożysz skuteczną strategię reklamową opartą o pozycjonowanie:

  • Wzrost liczby klientów
    Wysokie pozycje e-commerce na różne słowa kluczowe, to wzrost ruchu w sklepie, a co za tym idzie wzrost liczby klientów.
  • Poprawa indeksacji
    Wartościowe pozycjonowanie zwiększa zaufanie Google, co przekłada się na lepszą indeksację nowych produktów w sklepie.
  • Zwiększona konwersja
    Większy ruch w sklepie wynikający z wysokich pozycji słów kluczowych, przekłada się na lepszą konwersję
  • Silna marka
    Dzięki skutecznej promocji w wynikach wyszukiwania, marka sklepu staje się coraz bardziej rozpoznawalna.

Skutecznie promowany e-commerce w Google to przede wszystkim zwiększony ruch potencjalnych klientów w sklepie. Wysokie pozycje na odpowiednio dobrane słowa kluczowe zwiększą konwersję, jednocześnie działając pozytywnie na zwrot inwestycji w SEO. Profesjonalnie pozycjonowany sklep to także szybsza indeksacja nowych produktów w sklepie, co ma ogromne znaczenie dla dużych e-commerce.

MAYKO napędza sprzedaż!

Pozycjonowanie sklepów internetowych to nasza specjalność. Przez ponad 10 lat naszej działalności odpowiadaliśmy za pozycjonowanie ponad 200 sklepów internetowych z Polski i z zagranicy.

ponad 200 wypozycjonowanych sklepów

12 lat doświadczenia

kilka tysięcy słów kluczowych w TOP10

Dzięki naszym działaniom, promowane e-commerce zdobywają nowych klientów, co ma realne przełożenie na obroty i zyski sklepu.

Pozycjonowanie sklepów internetowych z MAYKO to:

  • transparentne działania i
    partnerskie relacje
  • umowa
    z jednomiesięcznym okresem
    wypowiedzenia
  • comiesięczne raporty
    z przeprowadzonych działań

Porozmawiajmy o Twoich celach!

    Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

    Sprawdź wyniki sklepów pozycjonowanych przez MAYKO!

    1. Branża: Meble

    – Start pozycjonowania: 8.2019
    – Efekty (ruch TYLKO z naturalnych wyników Google, porównanie 6.2020 vs 6.2019):

    ✅ wzrost sesji o 337%
    ✅ wzrost przychodów o 447,51%

    pozycjonowanie-sklepow-efekty1

    2. Branża: Ogród

    – Start pozycjonowania: 7.2018
    – Efekty (ruch TYLKO z naturalnych wyników Google, porównanie 6.2020 vs 6.2019):

    ✅ wzrost sesji o 185,27%
    ✅ wzrost przychodów o 296,08%

    pozycjonowanie-sklepow-efekty2

    3. Branża: Sport i wypoczynek

    – Start pozycjonowania: 5.2015
    – Efekty (ruch TYLKO z naturalnych wyników Google, porównanie 6.2020 vs 6.2019):

    ✅ wzrost sesji o 107,45%
    ✅ wzrost przychodów o 162,22%

    pozycjonowanie-sklepow-efekty3

    4. Branża: Dom

    – Start pozycjonowania: 10.2018
    – Efekty (ruch TYLKO z naturalnych wyników Google, porównanie 6.2020 vs 6.2019):

    ✅ wzrost sesji o 171,84%
    ✅ wzrost przychodów o 58,35%

    pozycjonowanie-sklepow-efekty4

    5. Branża: Budownictwo

    – Start pozycjonowania: 10.2018
    – Efekty (ruch TYLKO z naturalnych wyników Google, porównanie 6.2020 vs 6.2019):

    ✅ wzrost sesji o 52,22%
    ✅ wzrost przychodów o 177,79%

    pozycjonowanie-sklepow-efekty5

    Zakres pozycjonowania e-commerce

    Pozycjonowanie sklepów online różni się od pozycjonowania zwykłych stron firmowych. Przy pozycjonowaniu każdego e-commerce, ważne jest zdobywanie dobrych pozycji na szereg słów kluczowych związanych z konkretnym asortymentem lub jego kategoriami i jest to pozycjonowanie tzw. long tail ( tłum. długi ogon) lub pozycjonowanie szerokie.

    Słowa kluczowe w trakcie pozycjonowania są nieprzerwanie dobierane oraz rotowane, dzięki czemu zdobywany zasięg sklepu sukcesywnie zwiększa się w trakcie działań SEO.

    Elementy skutecznego pozycjonowania e-commerce to między innymi:

    • Research słów kluczowych
      Odpowiedni dobór słów kluczowych na podstawie asortymentu sklepu oraz wyszukiwań klientów.
    • Optymalizacja
      Pełna optymalizacja sklepu internetowego według obowiązujących wytycznych oraz obecnych trendów.
    • Link Building
      Zdobywanie pełnowartościowych linków przychodzących, które mają przełożenie na wzrost pozycji sklepu.
    • Raportowanie
      Comiesięczne raporty z przeprowadzonych działań oraz widoczności i pozycji sklepu w wynikach wyszukiwania

    Nasi specjaliści SEO mają doświadczenie w pozycjonowaniu i współpracy z właścicielami jak i e-commerce managerami sklepów internetowych opartych o różne platformy sklepowe – od najpopularniejszych platform takich jak PrestaShop czy Shoper, po pozycjonowanie sklepów opartych o Magento, WooCommerce, Shoplo czy IdoSell.

    Pozycjonujemy sklepy internetowe na takich platformach jak:

    Masz pytania? Napisz do nas

      Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

      Dlaczego pozycjonowanie sklepu internetowego jest tak ważne?

      Co robi większość konsumentów, gdy szuka danej usługi lub produktu?
      Oczywiście, korzysta z wyszukiwarki Google!

      Klienci szukają możliwości porównania oferty, wskazówek jak dokonać dobrego zakupu, wyszukują wszelkich innych informacji, które pomogą im znaleźć to, czego chcą. W ten sposób trafiają na różne sklepy internetowe.

      Jeżeli Twój sklep internetowy nie pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania, tracisz dostęp do potencjalnych klientów, którzy już wykazali zainteresowanie Twoimi produktami. Bardzo możliwe, że oferujesz dokładnie to, czego właśnie szukają. Ale niestety, nie odwiedzą oni Twojego sklepu online, gdyż nie da się go łatwo znaleźć.

      Właśnie tutaj w grę wchodzi SEO. Pozycjonowanie e-commerce pozwoli Ci nakierować swój sklep na odpowiednią grupę docelową. Gdy już uda Ci się skierować potencjalnych klientów na swoją stronę, dopiero wtedy będą mogli zapoznać się z Twoimi produktami, ciekawą ofertą sprzedażową oraz zachęcającymi do działania call to action.

      Co wchodzi w zakres pozycjonowania e-commerce w MAYKO?

      W Mayko dostosowujemy swoje kampanie do potrzeb Twojego biznesu. Zwracamy uwagę na różne czynniki, które są ważne w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych.

      W skład naszych działań wchodzą następujące elementy:

      ✅ Strategia – pozycjonowanie sklepów to bardzo złożone zadanie, zwłaszcza gdy Twój sklep internetowy posiada mnóstwo produktów. Takie rozbudowane działania wymagają naprawdę przemyślanej strategii.

      ✅ Ustalenie działań priorytetowych – które strony przynoszą najwięcej ruchu? Warto zacząć właśnie od nich. Jeżeli dodatkowo chcesz skupić się na konkretnych produktach i kategoriach, warto przyspieszyć ten proces, koncentrując swoją strategię właśnie na nich.

      ✅ Zaplanowanie workflow – SEO dla e-commerce to wiele konkretnych wymagań. Dobór słów kluczowych, meta opisy, opisy zdjęć, content marketing, optymalizacja czasu ładowania stron – wszystkie te działania wymagają zaplanowania i wykonania w odpowiednim czasie.

      ✅ Analiza konkurencji – pozycjonowanie sklepu musi być realizowane w odniesieniu do tego, co aktualnie dzieje się na rynku. W końcu konkurujesz z setkami, jeśli nie tysiącami innych sklepów. Poprzez taką analizę można określić, jakie są słabe i silne strony konkurencji, a następnie odpowiednio dostosować strategię pozycjonowania sklepu

      ✅ Odpowiedni dobór słów kluczowych – SEO zaczyna się od wyszukiwania właściwych keywordów. Przyglądamy się dlatego opisom produktów i kategorii w dogłębny sposób. Szukamy takich fraz, które są powiązane z intencją zakupową Twoich klientów – chodzi o takie frazy, które klienci wpisują, gdy są gotowi dokonać zakupu.

      Obserwujemy zatem, jak Twoje obecne strony produktowe pozycjonują się na dane frazy kluczowe. Analizujemy również, jak to wygląda w przypadku konkurencji. A wszystko po to, by osiągnąć wzrost liczby odwiedzin w Twoim e-commerce tak szybko, jak to możliwe.

      Często kładziemy nacisk na kategorie produktów. Dzięki odrobinie optymalizacji można osiągnąć lepszą widoczność na słowa kluczowe z intencją zakupową. Pracując nad architekturą witryny oraz jakością stron produktowych, możemy osiągnąć wielokrotny wzrost liczby odwiedzin na dane zapytania.

      Ważne jest także to, jak Twoje strony prezentują się w samych wynikach wyszukiwania. Aktualizujemy zatem meta opisy oraz meta tagi. Staramy się także dostosować dane strukturalne, aby treści z Twojego sklepu mogły pojawiać się jako rich snippets.

      ✅ Link building oraz autorytet strony – odpowiednie linki zwiększają autorytet strony oraz przyciągają jakościowy ruch. Jest to bardzo ważny element w procesie pozycjonowania sklepów. Pracujemy zatem nad tym, aby zamieścić linki do Twojego sklepu także na innych portalach internetowych, które odwiedzają Twoi potencjalni klienci.

      Nie stosujemy nieetycznych sposobów pozyskiwania linków, które mogą przynieść szybkie, choć krótkoterminowe efekty! Często takie praktyki kończą się nałożeniem kary przez Google. Dbamy o to, aby wszystkie elementy pozycjonowania sklepów internetowych wykonać jak najlepiej.

      ✅ Analityka – choć może czynnik ten nie wpływa bezpośrednio na SEO sklepu internetowego to jest on bardzo ważnym elementem skutecznej kampanii. Analityka musi być odpowiednio zastosowana, aby nasz zespół mógł uzyskać wartościowe dane oraz wyciągać z nich wnioski i rekomendacje.

      ✅ Techniczne SEO – strona techniczna w Twoim e-commerce jest ważna nie tylko dlatego, że ma duży wpływ na pozycjonowanie. Jest to przede wszystkim jeden z tych elementów, nad którym masz największą kontrolę. Jeśli nie zadbasz o techniczne elementy SEO, wszelkie czynności takie jak content marketing czy link building nie będą mieć większego znaczenia.

      Techniczne SEO jest istotne dla każdej strony, ale w przypadku sklepów internetowych w grę wchodzą dodatkowe czynniki. Sklepy zawierają m.in. listy produktów, koszyki, cały proces zakupowo-rozliczeniowy, wyszukiwarki produktów. Wszystko to stwarza dodatkowe wyzwania, z którymi skutecznie sobie radzimy w Mayko.

      Raportowanie – uważamy, że transparentność oraz dostarczanie szczegółowych raportów naszym klientom jest bardzo ważne. Pomaga to zrozumieć klientom, jak przebiega proces optymalizacji SEO sklepu internetowego.

      Wyjaśnimy Ci skąd pochodzi ruch w Twoim sklepie oraz doradzimy jakie działania przynoszą najlepsze efekty. Oferujemy praktyczne wsparcie – wskażemy, które produkty uzyskują najwięcej ruchu, a w przypadku których trzeba będzie jeszcze popracować.

      Masz pytania? Napisz do nas

        Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

        Elastyczne pozycjonowanie e-commerce

        Nasze podejście do SEO jest elastyczne. Co to w praktyce oznacza?

        Po pierwsze, dostosowujemy swój plan działań. Choć większość zasad rządzących pozycjonowaniem stron internetowych się nie zmienia, to każdy sklep i branża są inne. Ponadto algorytm Google wciąż się zmienia, a to wymaga to często szybkiej i zdecydowanej reakcji.

        Przede wszystkim jednak ważne są dla nas Twoje potrzeby. Jeżeli Twój sklep najbardziej cierpi z powodów technicznych, na początku skupimy się właśnie na nich. Jak zaznaczyliśmy wcześniej, w celu skutecznej optymalizacji SEO należy zacząć od czynników, na które mamy największy wpływ. Jeżeli jednak problemem okażą się kwestie contentowe na stronie – to na tym skupimy się głównie w pierwszej kolejności.

        Kiedy sytuacja niespodziewanie się zmieni, nie będziemy sztywno trzymać się początkowego planu. Zadbamy o taką optymalizację sklepu, która w danym momencie przyniesie najwięcej korzyści.

        Po drugie dostosowujemy się do Twoich potrzeb oraz zasobów. Jeżeli posiadasz już w firmie osoby, które zajmują się po części SEO, możemy zająć się jedynie pewnymi segmentami kampanii jak np. budowanie wartościowych linków.

        Z kolei w przypadku mniejszych firm oferujemy kompleksowe SEO, w którym zadbamy o każdy element skutecznej kampanii.

        Tak czy inaczej, możesz mieć pewność, że z nami osiągniesz pożądane efekty – pozycjonowanie e-commerce to jedna z naszych specjalizacji.

        Czym jest strategia REAL TIME SEO?

        Real Time SEO to nasza strategia pozycjonowania sklepów. Algorytmy Google przechodzą w ciągu roku kilka dużych aktualizacji oraz nawet kilkadziesiąt mniejszych, co za tym idzie, zmiany dotyczące Twoich fraz wymagają reakcji w czasie rzeczywistym, którą Ci zapewniamy. Real Time SEO oznacza dla nas także dostosowanie do Twoich potrzeb. Efekty, które osiągamy, powinny być spójne ze wspólnie ustalonymi założeniami. Razem dobierzemy słowa kluczowe do pozycjonowania, nawet jeśli będą wysoce konkurencyjne. Nie skupiamy się wyłącznie na prostych do osiągnięcia pozycjach. Naszym celem jest, aby Twój sklep internetowy wyświetlał się na jak największą pulę fraz, nie tylko tych, które monitorujemy.

        W jaki sposób mogę kontrolować pozycjonowanie mojego sklepu internetowego?

        Klient otrzymuje od nas co miesiąc szczegółowe raporty z przeprowadzonych działań SEO. Raporty zawierają m.in. bieżącą analizę widoczności w wynikach naturalnych Google oraz wybrane odnośniki jakie zostały zdobyte do strony internetowej w danym miesiącu rozliczeniowym.

        Nasz przykładowy raport SEO przygotowany w Google Data Studio:

        Jak mądrze wybrać firmę, która będzie pozycjonować sklep internetowy?

        Jest kilka zasad, którymi powinniśmy kierować się przy wyborze agencji SEO. Taka firma powinna planować swoje działania strategicznie, mieć duże doświadczenie w realizacji projektów e-commerce oraz znać się na wielu dziedzinach związanych z marketingiem internetowym. W skrócie – musi oferować kompleksowe działania.

        Do takich zadań potrzebna jest zatem grupa strategów, analityków SEO oraz osób potrafiących odpowiednio dobierać kluczowe. Konieczna jest także dobra współpraca z copywriterami, a nieraz i front-end i back-end developerami. Nad całym procesem powinien czuwać odpowiedzialny manager, aby organizować pracę oraz dbać o dobrą komunikację z klientami. Bez odpowiedniego nadzoru wszelkie działania SEO szybko staną się chaotyczne.

        Przed zatrudnieniem agencji dobrze się przyjrzeć, z jakimi klientami współpracowała wcześniej. Najlepiej, aby miała doświadczenie w obsłudze e-commerce podobnej wielkości. Czy udało się jej osiągnąć wzrost liczby odwiedzin oraz wzrost sprzedaży w sklepie? Czy może udokumentować osiągane efekty oraz udowodnić, że będą one długoterminowe?

        Bardzo ważnym aspektem, na który należy zwrócić uwagę jeszcze przed rozpoczęciem pozycjonowania sklepu internetowego, jest aspekt prawny. Sprawdźmy, czy agencja SEO stosuje dobre praktyki także w swoich umowach o pozycjonowanie. Umowa to bardzo ważny element, który może rzutować na dalszą współpracę. Warto więc zadbać o to, by warunki umowy od początku były jasne i transparentne. Pozycjonowanie sklepu to złożony proces, dlatego też warunki podpisywanej umowy powinny być transparentne i korzystne dla obu stron – nie tylko jednej! Charakterystykę umowy SEO i najważniejsze informacje o współpracy z agencją SEO znajdziesz w ebooku Umowa o pozycjonowanie. Wszystko, o czym musisz pamiętać od MAYKO!

        ebook o umowach o pozycjonowanie SEO

        O czym warto pamiętać przed rozpoczęciem pozycjonowania sklepu internetowego?

        Przed rozpoczęciem współpracy z agencją SEO, warto odpowiedzieć sobie na poniższe pytania związane z trzema kategoriami:

        Cele – co chcesz osiągnąć? Czy chcesz wejść w oryginalną niszę, czy też zdominować konkurencyjną część rynku?
        Czas – jak szybko chciałbyś osiągnąć postawione przez siebie cele?
        Sytuacja – jak obecnie wygląda pozycja Twojego sklepu w wyszukiwarkach? Czy już masz pewną pozycję na rynku, czy dopiero ruszasz ze swoim e-commerce?

        Jeśli podejmiesz się próby udzielenia odpowiedzi na powyższe pytania, łatwiej będzie Ci nie tylko ustalić wspólne cele z agencją SEO, ale przede wszystkim zwrócisz większą uwagę na swoje potrzeby i realne oczekiwania.

        Czym jest audyt SEO sklepu internetowego?

        Działania SEO nie będą mieć sensu, jeśli nie wiesz, gdzie obecnie się znajdujesz. Nawet najpiękniejszy design sklepu, świetne zdjęcia i opisy produktów na nic się zdadzą, jeżeli Twój sklep cierpi z powodu poważnych błędów. Dlatego też w zakresie optymalizacji SEO przeprowadza się audyt SEO. Jednym z jego celów jest wyeliminowanie błędów technicznych, które mogą ograniczać potencjał sklepu.

        Wykonywanie audytów jest ważne dla każdej strony internetowej, jednak w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych zachodzi jeszcze większa konieczność. W końcu można niejako powiedzieć, że sklepy internetowe to po prostu bardzo rozbudowane witryny internetowe, na których zachodzi jeszcze większa interakcja z odwiedzającymi niż ma to miejsce na typowych serwisach i blogach.

        Audyt powinien być wykonywany regularnie, jednak niezbędne jest przeprowadzenie go przed rozpoczęciem nowej kampanii pozycjonowania sklepu internetowego.

        Tak obszerna analiza pozwala rozpoznać główne aspekty sklepu, które wpływają na jego pozycjonowanie oraz możliwość generowania zysków.

        Przykładowe elementy analizowane w audycie SEO:

        • architektura informacji,
        • komendy dla robotów,
        • meta opisy,
        • szybkość ładowania,
        • linkowanie wewnętrzne.

        Po wykonanym audycie uzyskuje się raport, który przedstawia podsumowanie ilości oraz typów zdiagnozowanych błędów. Takie wyszczególnienie problemów jest punktem wyjścia w pracy nad pozycjonowaniem sklepów. Uzyskane w ten sposób wytyczne pomagają zaplanować proces optymalizacji oraz wdrożenie wymaganych zmian.

        Audyt sam w sobie nie przyczynia się do zwiększenia sprzedaży. Jednak jego wykonanie przekłada się na późniejsze pozycjonowanie sklepu. Wyeliminowanie błędów wykazanych w raporcie pomoże długofalowo zwiększyć sprzedaż oraz ulepszyć widoczność w wyszukiwarkach.

        Pozycjonowanie sklepu internetowego – jak wygląda proces?

        Pozycjonowanie sklepu internetowego to złożony proces, na który składa się kilka etapów. Pozycjonowanie sklepów internetowych różni się od pozycjonowania zwykłych stron internetowych, dlatego też warto współpracować z osobami, mającymi doświadczenie w SEO dla ecommerce. Pozycjonowanie e-commerce możemy podzielić na cztery główne etapy:

        1. Przede wszystkim, nie można zaczynać pozycjonowania e-commerce bez wykonania dokładnego i rzetelnego audytu SEO. Wnikliwa analiza strony sklepu internetowego, pozwoli wskazać obszary wymagające optymalizacji oraz nada kierunek dalszych działań.

        2. Optymalizacja sklepu internetowego odbywa się na podstawie audytu SEO. Kluczowe jest tu poprawa błędów w działaniu serwisu i wprowadzenie najważniejszych zmian jeszcze przed startem pozycjonowania.

        3. Kolejnym etapem jest link building, czyli pozyskiwanie dla serwisu wartościowych linków przychodzących. Ilość zdobywanych linków zależy przede wszystkim od budżetu, jakim dysponujemy. Dzięki link building e-commerce osiąga wysokie pozycje w wyszukiwaniach organicznych. Dobry link building to przede wszystkim dobre treści, należy zatem zadbać o jakość contentu na stronie. Linki zdobywa się poprzez artykuły sponsorowane, opisy w katalogach, artykuły na blogu, czy poprzez marketing szeptany np. wpisy polecające na forach internetowych.

        4. Bardzo ważnym etapem pozycjonowania e-commerce, a który w żadnym wypadku nie powinien być traktowany przez agencję SEO po macoszemu, jest wnikliwa analiza SEO i raportowanie osiąganych wyników. Obowiązkiem agencji SEO jest przedstawienie rzetelnych raportów dotyczących przeprowadzanej kampanii SEO. Dzięki analizie, specjaliści SEO są w stanie wdrożyć nowe działania i zaktualizować strategię pozycjonowania. To najważniejszy etap procesu pozycjonowania sklepu internetowego, rzutuje bowiem na całą współpracę danego e-commerce z agencją.

        Pozycjonowanie sklepu internetowego to:

        ✔️ długofalowe działania, które przynoszą realne efekty
        ✔️ wzrost ruchu organicznego w sklepie internetowym
        ✔️ zwiększenie sprzedaży
        ✔️ wzmacnianie świadomości marki
        ✔️ działania, które są mierzalne

        📈Gotowy na wzrost sprzedaży?

        Twój sklep internetowy nie musi tkwić na siódmej stronie wyników wyszukiwania! A dzięki naszej pomocy osiągniesz pożądane efekty pozycjonowania!

        Przeprowadzimy staranną analizę rynku, wykonamy szczegółowy audyt sklepu oraz wykryjemy wszelkie problemy SEO . Zadbamy, abyś był o krok przed konkurencją oraz osiągnął długoterminowe korzyści.

        Wiemy, jak osiągnąć sukces w pozycjonowaniu sklepów i chętnie wykorzystamy nasze doświadczenie, aby rozwinąć Twój biznes. Skontaktuj się z nami, aby domówić szczegóły.

        Pozycjonowanie sklepów internetowych – najczęściej zadawane pytania

        👉 Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

        Cenimy transparentność działań. Dlatego też nasi klienci mogą wybrać jeden z trzech przygotowywanych przez MAYKO pakietów ⭐REAL TIME SEO⭐czyli specjalnie przygotowanej przez nas strategii SEO dla sklepów internetowych. Proponowane przez nas pakiety to przemyślana odpowiedź na zróżnicowane potrzeby firm i naszych wieloletnich klientów. 👉Zgłoś się po DARMOWĄ i niezobowiązująco wycenę!

        👉 Jaki jest model rozliczenia za SEO?

        W MAYKO ✔️rozliczamy się w formie stałego miesięcznego abonamentu. Pozwala nam to na skuteczną realizację obranej strategii SEO dla danego serwisu. Taka forma niesie za sobą obustronne korzyści, zarówno po stronie klienta jak i naszej, jako agencji SEO.

        Więcej o modelach rozliczeń z agencją SEO za pozycjonowanie sklepu internetowego, 👉przeczytasz w artykule na naszym blogu marketingwsieci.pl, w którym szczegółowo opisujemy poszczególne formy rozliczenia. 👉Masz więcej pytań? Zgłoś się do nas!

        👉 Kiedy zobaczę pierwsze efekty SEO?

        Pierwsze zadowalające i widoczne efekty powinny pojawić się po około ✔️3-4 miesiącach pozycjonowania sklepu. Trzeba tu jednak zaznaczyć, że szybkość pojawienia się efektów zależy głównie od konkurencyjności branży oraz budżetu przeznaczonego na pozycjonowanie. W bardzo konkurencyjnych branżach, pierwsze widoczne efekty mogą pojawić się nawet po 9 miesiącach intensywnego pozycjonowania. SEO to działanie długofalowe, dlatego należy uzbroić się w cierpliwość. Warto jednak czekać na efekty! 👉Jesteś zainteresowany współpracą? Zapraszamy do kontaktu!

        👉 Co jest potrzebne do pozycjonowania sklepu internetowego?

        Przede wszystkim działający sklep internetowy. Przed rozpoczęciem pozycjonowania przeprowadzimy ⭐kompleksowy audyt SEO⭐, aby sprawdzić jakie błędy optymalizacyjne posiada sklep oraz przeanalizować, które zmiany warto wprowadzić w pierwszej kolejności. 👉Masz więcej pytań? Z chęcią na nie odpowiemy!

        👉 Jakie korzyści daje pozycjonowanie sklepu w Google?

        Zacznijmy nieco przewrotnie od tego, że brak jakichkolwiek działań marketingowych w Internecie oznacza marnowanie ogromnej szansy na dotarcie do potencjalnych klientów. Może to oznaczać brak rozwoju biznesu, a w wielu branżach nawet upadek całego przedsiębiorstwa.

        Większość firm świadomie wykorzystuje Internet w promocji swoich towarów i usług, a ich wydatki na reklamę internetową rosną z roku na rok. Na reklamę w Internecie firmy przeznaczają coraz większą część swoich budżetów marketingowych. Wydatki te będą zdecydowanie większe niż wydatki na reklamę w innych mediach jak radio czy prasa.

        Dzięki SEO⭐ Twoja firma ma szansę zaistnieć w świadomości użytkowników Internetu i przyciągnąć potencjalnych klientów. 👉Skontaktuj się z nami! Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania!

        👉 Czym jest ruch organiczny i dlaczego jest tak ważny?

        Ruch organiczny to takie wizyty w sklepie internetowym, które są efektem Twojej pozycji w wynikach wyszukiwania. Oprócz ruchu organicznego mamy także wejścia na sklep wynikające z płatnych reklam. One także mają swoje zastosowanie i potrafią przynieść wspaniałe rezultaty, jednak zdobywanie ruchu organicznego jest stosunkowo tańszą i skuteczniejszą metodą✔️ z długoterminowej perspektywy. 👉Masz inne pytania? Skontaktuj się z nami!

        👉 Dlaczego wybrać pozycjonowanie skierowane specjalnie pod sklepy internetowe?

        W przypadku sklepu internetowego nie wystarczy standardowe pozycjonowanie, gdyż w grę wchodzą czynniki charakterystyczne dla e-commerce, czyli generowanie sprzedaży online💰 Pozycjonowanie wymaga zatem nie tylko poprawy kwestii technicznych, ale i przykładowo budowania wizerunku w sieci. Prosta strona internetowa w formie „wizytówki” lokalnego usługodawcy może uzyskać widoczne efekty już po przeprowadzeniu standardowej optymalizacji. Sklepy internetowe wymagają jednak pracy na szeroką skalę – w kwestiach technicznych, budowania treści oraz samej marki w sieci. 👉Masz więcej pytań? Zgłoś się do nas!

        👉 Co to jest duplikacja treści?

        Tak naprawdę obecnie nie ma bezpośredniej kary za zduplikowane treści, nawet jeżeli pojawiają się one na wielu stronach. W przeciwnym wypadku konkurencja mogłaby stworzyć niemalże klony Twojego sklepu, które sprawiłyby, że Twoja witryna niemal natychmiast zniknęłaby z wyszukiwarek. Niemniej jednak, ☝️tylko oryginalny content pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji i pozwoli uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce⭐

        Jeżeli jednak chodzi o duplikację treści jedynie w zakresie Twojej strony, zjawisko to może przekładać się na problemy z kanibalizacją słów kluczowych. W takiej sytuacji Google nie wie, która podstrona z Twojego sklepu powinna pojawiać się jako pierwsza na określone zapytanie. Oprócz tego zbyt podobne do siebie opisy produktów także mogą wzajemnie utrudniać sobie pozycjonowanie. 👉Więcej pytań? Skontaktuj się z nami!

        👉 Czy pozycjonowanie sklepu internetowego jest ryzykowne?

        Prawdą jest, że ☝️nieumiejętne pozycjonowanie sklepu internetowego może przynieść wiele problemów. Najgorszym ze scenariuszy jest całkowite zniknięcie sklepu z wyników wyszukiwania na skutek nałożonej kary. Warto dlatego nawiązać współpracę z ekspertami, którzy mają doświadczenie oraz korzystają ze skutecznych i etycznych metod. W ten sposób realizowane pozycjonowanie na pewno przyniesie pożądane rezultaty oraz nie będzie zagrożeniem dla Twojego sklepu.

        Samo Google 👉wskazuje, że skorzystanie z usług odpowiednich firm zajmujących się SEO jest wskazane⭐, jednak zaznacza, że należy przy tym dokonać przemyślanego wyboru. 👉Masz inne pytania? Z przyjemnością odpowiemy!

        Masz pytania? Napisz do nas

          Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

          Oceń ten artykuł:

          Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

          Średnia ocena 4.9 / 5. Głosów: 86

          Brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.

          Uważasz że to dobry artykuł?

          Obserwuj nas na fejsie i bądź na bieżąco!