Pozostałe podkategorie

Po co Ci pozycjonowanie własnego sklepu?

Sklep internetowy bez odpowiedniej promocji nie ma szans na zaistnienie w sieci. Jedną z najskuteczniejszych form promocji dla e-commerce, jest pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. W dłuższej perspektywie jest to zdecydowanie najtańsza forma reklamy, jednocześnie zapewniająca długoterminowe efekty.

Zakres pozycjonowania e-commerce

Pozycjonowanie sklepów online różni się nieznacznie od pozycjonowania zwykłych stron firmowych. Przy pozycjonowaniu każdego e-commerce, ważne jest zdobywanie dobrych pozycji na szereg słów kluczowych związanych z konkretnym asortymentem lub jego kategoriami – jest to pozycjonowanie tzw. long tail (długi ogon) lub pozycjonowanie szerokie. Słowa kluczowe w trakcie pozycjonowania są nieprzerwanie dobierane oraz rotowane, dzięki czemu zdobywany zasięg sklepu poszerza się w trakcie kontynuowania działań SEO.

  • Research słów kluczowych
    Odpowiedni dobór słów kluczowych na podstawie asortymentu sklepu oraz wyszukiwań klientów.
  • Optymalizacja
    Pełna optymalizacja sklepu internetowego według obowiązujących wytycznych oraz obecnych trendów.
  • Link Building
    Zdobywanie pełnowartościowych linków przychodzących, które mają przełożenie na wzrost pozycji sklepu.
  • Raportowanie
    Co miesięczne raporty z przeprowadzonych działań oraz widoczności i pozycji sklepu w wynikach wyszukiwania.

Efekty skutecznego SEO dla sklepu internetowego

Skutecznie pozycjonowany sklep internetowy to przede wszystkim zwiększony ruch potencjalnych klientów w sklepie. Wysokie pozycje na odpowiednio dobrane słowa kluczowe, powinny zwiększać konwersję, jednocześnie działając pozytywnie na zwrot inwestycji w SEO. Profesjonalnie pozycjonowany sklep to także szybsza indeksacja nowych produktów w sklepie, co ma ogromne znaczenie przy dużych e-commerce.

  • Wzrost klientów
    Dobre pozycje sklepu internetowego na różne słowa kluczowe, to wzrost ruchu w sklepie, a co za tym idzie jego klientów.
  • Zwiększona konwersja
    Ciągła rotacja słów kluczowych do pozycjonowania, to większy ruch w sklepie, który przekłada się na lepszą konwersję.
  • Poprawa indeksacji
    Wartościowe pozycjonowanie zwiększa zaufanie Google, co przekłada się na lepszą indeksację nowych produktów w sklepie.
  • Silna marka
    Dzięki skutecznej promocji w wynikach wyszukiwania, marka sklepu staje się coraz bardziej rozpoznawalna.

Zobacz efekty pozycjonowania sklepów przez MAYKO!

Pozycjonowanie sklepów internetowych to nasza specjalność. Przez ponad 10 lat naszej działalności odpowiadaliśmy za pozycjonowanie ponad 200 sklepów internetowych z Polski i z zagranicy. Dzięki naszym działaniom, sklepy internetowe zdobywają rzesze nowych klientów, co ma przełożenie na obroty i zyski sklepu.

Poniżej przedstawiamy wykresy z narzędzia SEMSTORM, które śledzi widoczność serwisów w wyszukiwarce Google. Na wykresach zobaczymy szacunkowy ruch z naturalnych wyników Google jakie generują pozycjonowane przez nas sklepy internetowe.

  • Branża: ogród
  • Start pozycjonowania: 7.2018
  • sklep internetowy z branży ogród Analiza stron _ SEMSTORM

     

  • Branża: wyposażenie domu
  • Start pozycjonowania: 10.2018
  • wyposażenie domu

     

  • Branża: artykuły dla dzieci i niemowląt
  • Start pozycjonowania: 11.2017
  • sklep internetowy z branży artykuły dla dzieci i niemowląt Analiza stron _ SEMSTORM

     

  • Branża: kobieca uroda
  • Start pozycjonowania: 4.2017
  • kobieca uroda

     

  • Branża: zdrowa żywność
  • Start pozycjonowania: 4.2018
  • sklep internetowy z branży zdrowa żywność Analiza stron _ SEMSTORM

     

  • Branża: elegancka odzież męska
  • Start pozycjonowania: 11.2017
  • elegancka odzież męska

     

  • Branża: dekoracje do domu
  • Start pozycjonowania: 6.2017
  • sklep-internetowy-z-branży-dekoracje-do-domu

     

  • Branża: akcesoria samochodowe
  • Start pozycjonowania: 4.2019
  • akcesoria samochodowe

     

  • Branża: galanteria męska
  • Start pozycjonowania: 5.2015
  • sklep internetowy z branży galanteria męska Analiza stron _ SEMSTORM

     

  • Branża: budownictwo
  • Start pozycjonowania: 10.2018
  • budownictwo

     

pozycjonowanie stron case study

Atuty pozycjonowania z MAYKO

  • krótkoterminowa umowa z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia,
  • brak limitu pozycjonowanych wyrażeń,
  • comiesięczne raporty z przeprowadzonych działań.

Opinie o Mayko Sp. z o.o na Opineo.pl

Darmowa wycena pozycjonowania!

Masz pytania? Napisz do nas

Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

Dlaczego pozycjonowanie sklepów internetowych ma tak duże znaczenie?

Co robi większość konsumentów, gdy szuka danej usługi lub produktu? Korzysta wtedy z wyszukiwarki Google. Szukają wtedy możliwości porównania oferty, wskazówek jak dokonać dobrego zakupu oraz wszelkich innych informacji, które pomogą im znaleźć to, czego chcą. W ten sposób trafiają na różne sklepy internetowe.

Jeżeli Twój sklep internetowy nie pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania, tracisz dostęp do potencjalnych klientów, którzy już wykazali zainteresowanie Twoimi produktami. Możliwe, że oferujesz dokładnie to, czego właśnie szukają. Niestety nie odwiedzą Twojego sklepu online, gdyż nie jest on łatwy w znalezieniu.

Właśnie tutaj w grę wchodzi SEO sklepu internetowego. Działania związane z tym procesem pozwalają Ci nakierować się na odpowiednią grupę docelową. Gdy już uda Ci się skierować potencjalnych klientów na swoją stronę, dopiero wtedy będą mogli zapoznać się z Twoimi świetnymi produktami, ciekawą ofertą sprzedażową oraz zachęcającymi do działania call to action.

Dlaczego pozycjonowanie sklepów internetowych ma tak duże znaczenie

Czym jest audyt sklepu internetowego?

Działania SEO nie będą mieć sensu, jeżeli nie wiesz, gdzie obecnie się znajdujesz. Nawet najpiękniejszy design sklepu, świetne zdjęcia i opisy produktów na nic się zdadzą, jeżeli Twój sklep cierpi z powodu poważnych błędów. Dlatego też w zakresie optymalizacji SEO przeprowadza się audyt SEO. Jednym z jego celów jest wyeliminowanie błędów technicznych, które mogą ograniczać potencjał sklepu.

Wykonywanie audytów jest ważne dla każdej strony internetowej, jednak w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych zachodzi jeszcze większa konieczność. W końcu można niejako powiedzieć, że sklepy internetowe to po prostu bardzo rozbudowane witryny internetowe, na których zachodzi jeszcze większa interakcja z odwiedzającymi niż ma to miejsce na typowych serwisach i blogach.

Czym jest audyt sklepu internetowego

Audyt powinien być wykonywany regularnie, jednak warto go przeprowadzić także przed rozpoczęciem nowej kampanii pozycjonowania sklepu internetowego.

Taka obszerna analiza pozwala rozpoznać główne aspekty sklepu, które wpływają na jego pozycjonowanie oraz możliwość generowania zysków. W grę wchodzą tutaj nie tylko czynniki SEO, ale także UX.

Przykładowe elementy analizowane przy audycie SEO:

  • Architektura informacji,
  • Komendy dla robotów,
  • Meta opisy,
  • Szybkość ładowania poszczególnych podstron,
  • Linkowanie wewnętrzne,
  • Nawigacja.

Po wykonanym audycie uzyskuje się raport, który przedstawia podsumowanie ilości oraz typów zdiagnozowanych błędów. Takie wyszczególnienie problemów jest punktem wyjścia w pracy nad pozycjonowaniem sklepów. Uzyskane w ten sposób wytyczne pomagają zaplanować proces optymalizacji oraz wdrożenie wymaganych zmian.

Audyt sam w sobie nie przyczynia się do zwiększenia sprzedaży. Jednak jego wykonanie przekłada się na późniejsze pozycjonowanie sklepu. Wyeliminowanie błędów wykazanych w raporcie pomoże długofalowo zwiększyć sprzedaż oraz ulepszyć widoczność w wyszukiwarkach.

Co wchodzi w zakres pozycjonowania e-commerce?

Dostosowujemy swoje kampanie do potrzeb Twojego biznesu. Zwracamy uwagę na różne czynniki, które są ważne w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych.

W skład naszych działań wchodzą następujące elementy:

1. Strategia – pozycjonowanie sklepów to bardzo złożone zadanie, zwłaszcza gdy Twój sklep posiada mnóstwo produktów. Takie rozbudowane działania wymagają naprawdę przemyślanej strategii.

2. Priorytetyzacja stron – które strony przynoszą najwięcej ruchu? Warto zacząć właśnie od nich. Jeżeli dodatkowo chcesz skupić się na konkretnych produktach i kategoriach, warto przyśpieszyć ten proces, koncentrując swoją strategię właśnie na nich.

3. Zaplanowanie workflow – SEO dla e-commerce to wiele konkretnych wymagań. Dobór słów kluczowych, meta opisy, opisy zdjęć, content marketing, optymalizacja czasu ładowania stron – wszystkie te działania wymagają zaplanowania i wykonania w odpowiednim czasie.

SEO sklepu internetowego to wiele konkretnych wymagań

4. Analiza konkurencji – pozycjonowanie sklepu internetowego musi być realizowane w odniesieniu do tego, co aktualnie dzieje się na rynku. W końcu konkurujesz z setkami, jeśli nie tysiącami innych sklepów. Poprzez taką analizę można określić, jakie są słabe i silne strony konkurencji, a następnie odpowiednio dostosować strategię pozycjonowania sklepu

5. Odpowiedni dobór słów kluczowych – SEO zaczyna się od wyszukiwania właściwych keywordów. Przyglądamy się dlatego opisom produktów i kategorii w dogłębny sposób. Szukamy takich fraz, które są powiązane z intencją zakupową Twoich klientów – chodzi o takie frazy, jakie ludzie wpisują, gdy już są gotowi dokonać zakupu.

Przyglądamy się zatem temu, jak Twoje obecne strony produktowe pozycjonują się na dane frazy kluczowe. Analizujemy również, jak to wygląda w przypadku konkurencji. Chcemy osiągnąć wzrost liczby odwiedzin w twoim e-commerce tak szybko, jak to możliwe.

Odpowiedni dobór słów kluczowych

6. Optymalizacja – sklepy internetowe mogą ulepszyć swoje SEO dzięki zadbaniu o user experience. Pracujemy zatem nad tym, aby rozpoznać elementy Twojego sklepu, które można najbardziej ulepszyć.

Często kładziemy nacisk na kategorie produktów. Dzięki odrobinie optymalizacji można osiągnąć lepszą widoczność na słowa kluczowe z intencją zakupową. Pracując nad architekturą witryny oraz jakością stron produktowych, możemy osiągnąć wielokrotny wzrost liczby odwiedzin na dane zapytania.

Ważne jest także to, jak Twoje strony prezentują się w samych wynikach wyszukiwania. Aktualizujemy zatem meta opisy oraz meta tagi. Staramy się także dostosować dane strukturalne, aby treści z Twojego sklepu mogły pojawiać się jako rich snippets.

7. Linki building oraz autorytet strony – odpowiednie linki zwiększają autorytet strony oraz przyciągają jakościowy ruch. Jest to bardzo ważny element w procesie pozycjonowania sklepów. Pracujemy zatem nad tym, aby zamieścić linki do Twojego sklepu na innych portalach internetowych, które odwiedzają Twoi potencjalni klienci.

Nie stosujemy nieetycznych sposobów pozyskiwania linków, które mogą przynieść szybkie, choć krótkoterminowe efekty. Często takie praktyki kończą się nałożeniem kary przez Google. Dbamy o to, aby ten ważny element pozycjonowania sklepów internetowych wykonać jak najlepiej.

8. Analityka – choć może czynnik ten nie wpływa bezpośrednio na SEO sklepu internetowego, to jest on bardzo ważnym elementem skutecznej kampanii. Analityka musi być odpowiednio zastosowana, aby nasz zespół mógł uzyskać wartościowe dane oraz wyciągać z nich wnioski i rekomendacje.

9. Techniczne SEO – strona techniczna w Twoim e-commerce jest ważna nie tylko z racji tego, że ma duży wpływ na pozycjonowanie. Jest to jeden z elementów, nad którym masz największą kontrolę. Jeśli nie zadbasz o techniczne elementy SEO, wszelkie czynności jak content marketing czy link building nie będą mieć większego znaczenia. Niektóre agencje nie traktują tego kroku z należytą uwagą, jednak naprawdę należy dokładnie się do niego przyłożyć.

Techniczne SEO

Techniczne SEO jest istotne dla każdej strony, ale w przypadku sklepów internetowych w grę wchodzą dodatkowe czynniki. Sklepy zawierają listy produktów, koszyki, cały proces zakupowo-rozliczeniowy, wyszukiwarki produktów itp. Wszystko to stwarza dodatkowe wyzwania, z którymi skutecznie sobie radzimy w Mayko.

10. Raportowanie – uważamy, że transparentność oraz dostarczanie szczegółowych raportów naszym klientom jest bardzo ważne. Pomaga to im zrozumieć, jak przebiega proces optymalizacji SEO sklepu internetowego.

Pomożemy Ci zrozumieć, skąd pochodzi ruch na Twoim sklepie oraz jakie działania przynoszą najlepsze efekty. Oferujemy praktyczne wsparcie – wskażemy, które produkty uzyskują najwięcej ruchu, a w przypadku których potrzeba najwięcej poprawek.

Co wchodzi w zakres pozycjonowania sklepu

Jak wybrać firmę, która będzie pozycjonować sklep internetowy?

Taka firma powinna planować strategicznie swoje działania, mieć duże doświadczenie w realizacji projektów e-commerce oraz znać się na wielu dziedzinach związanych z marketingiem internetowym. W skrócie – musi oferować kompleksowe działania.

Do takich zadań potrzebna jest zatem grupa strategów, analityków SEO oraz osób umiejących odpowiednio wyszukiwać słowa kluczowe. Konieczna jest także dobra współpraca z copywriterami a nieraz i front-end i back-end developerami. Nad całym procesem powinien czuwać odpowiedzialny manager, aby organizować pracę oraz dbać o dobrą komunikację z klientami. Bez odpowiedniego nadzoru wszelkie działania SEO szybko staną się chaotyczne.

Przed zatrudnieniem agencji dobrze się przyjrzeć, z jakimi klientami współpracowała wcześniej. Najlepiej, aby miała doświadczenie w obsłudze e-commerce podobnej wielkości. Czy udało się jej osiągnąć wzrost liczby odwiedzin oraz wzrost sprzedaży w sklepie? Czy może udokumentować owe efekty oraz udowodnić, że będą one miały miejsce długoterminowo?

Jak wybrać firmę, która będzie pozycjonować sklep internetowy

Czym jest elastyczne pozycjonowanie e-commerce?

Nasze podejście do SEO jest elastyczne na dwa sposoby.

Po pierwsze, dostosowujemy swój plan działań. Choć większość zasad rządzących pozycjonowaniem stron internetowych się nie zmienia, to jednak każdy sklep oraz nisze są inne. Algorytm Google regularnie się zmienia.

Zwracamy także uwagę na Twoje potrzeby. Jeżeli Twój sklep najbardziej cierpi z powodów technicznych, na początek skupimy się właśnie na nich. Jak zaznaczyliśmy wcześniej, w celu skutecznej optymalizacji SEO należy zacząć od czynników, na które mamy największy wpływ. Jeżeli jednak problem będzie stanowił content na stronie, skupimy się głównie na tym elemencie.

Kiedy sytuacja niespodziewanie się zmieni, nie będziemy sztywno trzymać się początkowego planu. Zadbamy o taką optymalizację sklepu, która w danym momencie przyniesie najwięcej korzyści.

Po drugie dostosowujemy się także względem Twoich potrzeb oraz zasobów. Jeżeli posiadasz już w firmie osoby, które zajmują się po części SEO, możemy zająć się jedynie pewnymi segmentami kampanii jak budowaniem linków.

Z kolei w przypadku mniejszych firm oferujemy kompleksowe SEO, gdzie zadbamy o każdy element skutecznej kampanii. Tak czy inaczej, możesz mieć pewność, że z nami osiągniesz pożądane efekty – pozycjonowanie e-commerce to jedna z naszych specjalizacji.

Koszt pozycjonowania sklepu internetowego

Aby ustalić, ile może kosztować pozycjonowanie Twojego sklepu, weź pod uwagę następujące czynniki:

  • Cele – co chcesz osiągnąć? Czy chcesz wejść w oryginalną niszę, czy też zdominować konkurencyjną część rynku?
  • Czas – jak szybko chciałbyś osiągnąć postawione przez siebie cele?
  • Sytuacja – jak obecnie wygląda pozycja Twojego sklepu w wyszukiwarkach? Czy już masz pewną pozycję na rynku, czy dopiero zaczynasz?

Koszt pozycjonowania sklepu internetowego

Weźmy teraz pod uwagę następujący przykład:

  • Konkurencja nie inwestuje w lokalne SEO, gdyż działa na całą Polskę.
  • Konkurencyjne sklepy z pierwszej strony wyników wyszukiwania posiadają podobną ilość jakościowych linków.
  • Twój sklep znajduje się na 20 pozycji w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe.
  • Dzięki takim wstępnym informacjom można ustalić pewne szczegóły:

  • Potencjalny termin, w jakim uda się osiągnąć ustalone cele.
  • Przybliżona ilość pracy potrzebnej tuż na starcie.
  • Potencjalna liczba potrzebnych linków.
  • Duże znaczenie ma też Twoja branża. Jeżeli na jednym pozyskanym kliencie zarabiasz kilkadziesiąt złotych, to koszt pozycjonowania sklepu internetowego będzie mniejszy niż w sytuacji, gdy każdy klient zostawia u Ciebie kilka tysięcy złotych.

    Oprócz samych wstępnych kosztów pozycjonowania sklepu internetowego należy też wziąć pod uwagę to, aby utrzymać dane wyniki.

    Można zatem powiedzieć, że koszt dobrego pozycjonowania sklepu zaczyna się od 1 000 złotych. Zakres cen potrafi osiągnąć nieraz i kilkadziesiąt tysięcy złotych, jeżeli mamy do czynienia z naprawdę dużym sklepem.

    Niewykluczone, że pozycjonowanie e-commerce będzie wymagało dość konkretnej inwestycji. Potencjalna kwota może Cię odstraszać. Zastanów się jednak – co, jeśli po określonym czasie zwróci się ona podwójnie? Na pewno nie będziesz tego żałował. Jeśli będziesz cierpliwy i ufał, że podejmowane działania wkrótce przyniosą efekty, to z pewnością możesz oczekiwać satysfakcjonujących rezultatów.

    Ile w końcu kosztuje pozycjonowanie sklepu? Poznaj przykładowy cennik

    Zapewne chciałbyś poznać konkretny cennik pozycjonowania sklepu. Niestety nie czegoś takiego jak “sztywny cennik”. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a co za tym idzie i nasza oferta jest indywidualnie dostosowywana pod potrzeby i cele konkretnego sklepu. Możemy Ci natomiast nieco przybliżyć koszta poprzez “widełki cenowe”. W tabeli poniżej poznasz szacunkowe koszta pozycjonowania sklepów internetowych w MAYKO!.

     

    Konkurencyjność branżyAsortyment produktówAbonament miesięczny netto
    małamały<1.500 zł
    średniamały/średni1.500 zł – 2.500 zł
    dużaśredni/duży>2.500 zł

     

    Pozycjonowanie sklepów internetowych – najczęściej zadawane pytania

    Pozycjonowanie sklepów internetowych – najczęściej zadawane pytania

    Czym jest SEO?

    SEO to zbiór strategii, technik i metod, które zwiększają widoczność danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

    Czym jest ruch organiczny i dlaczego jest tak ważny?

    Ruch organiczny to takie wizyty na sklepie internetowym, które są efektem Twojej pozycji w wynikach wyszukiwania. Oprócz ruchu organicznego mamy także wejścia na sklep wynikające z płatnych reklam. One także mają swoje zastosowanie i potrafią przynieść wspaniałe rezultaty, jednak zdobywanie ruchu organicznego jest stosunkowo tańszą i skuteczniejszą z długoterminowej perspektywy metodą, jeśli chcemy uzyskać wielokrotny wzrost liczby odwiedzin.

    Dlaczego wybrać pozycjonowanie skierowane specjalnie pod sklepy internetowe?

    W przypadku sklepu internetowego nie wystarczy standardowe pozycjonowanie, gdyż w grę wchodzą czynniki charakterystyczne dla e-commerce, czyli generowanie sprzedaży online. Pozycjonowanie wymaga zatem nie tylko poprawy kwestii technicznych, ale i przykładowo budowania wizerunku w sieci. Prosta strona internetowa w formie „wizytówki” lokalnego usługodawcy może uzyskać widoczne efekty już po przeprowadzeniu standardowej optymalizacji. Sklepy internetowe wymagają jednak pracy zakrojonej na szeroką skalę – w kwestiach technicznych, budowania treści oraz samej marki w sieci.

    Jak rozumieć duplikację treści?

    Tak naprawdę obecnie nie ma bezpośredniej kary za zduplikowane treści, nawet jeżeli pojawiają się one na wielu stronach. W przeciwnym wypadku konkurencja mogłaby stworzyć niemalże klony Twojego sklepu, które sprawiłyby, że Twoja witryna niemal natychmiast zniknęłaby z wyszukiwarek. Niemniej jednak lepiej jest mieć swój oryginalny content, którym będziesz starał się konkurować o wysokie pozycje na dane frazy.

    Jeżeli jednak chodzi o duplikację treści jedynie w zakresie Twojej strony, zjawisko to może przekładać się na problemy z kanibalizacją słów kluczowych. W takiej sytuacji Google nie wie, która podstrona z Twojego sklepu powinna pojawiać się jako pierwsza na określone zapytanie. Oprócz tego zbyt podobne do siebie opisy produktów także mogą wzajemnie utrudniać sobie pozycjonowanie.

    Jak długo powinienem pozycjonować sklep internetowy?

    SEO to nie płatna kampania reklamowa, która ma swój start i początek. Pozycjonowanie e-commerce wymaga czasu, strategii i jest to proces ciągły. Należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Staramy się oczywiście dostarczyć efektów tak szybko, jak to możliwe, ale jednocześnie robimy to w etyczny sposób.

    Jeśli ktoś oferuje zbyt szybkie efekty pozycjonowania (i do tego zbyt tanim kosztem) to powinien być to sygnał ostrzegawczy!

    Efekty możesz zobaczyć po pierwszych 6-12 miesiącach. Zakładamy przy tym, że masz już pewną widoczność w sieci, sumiennie stosujesz się do wszystkich właściwych wskazówek oraz masz nieco szczęścia.

    Jeżeli jednak Twój sklep internetowy działa w konkurencyjnej niszy, masz nieco problemów technicznych na stronie, trochę ogranicza Cię budżet, to zapewne będziesz musiał poczekać dłużej niż 12 miesięcy.

    Tak czy inaczej, uzbrój się w cierpliwość – na pewno warto jest czekać.

    Dlaczego niektóre sklepy internetowe nie mają dużo treści, a jednak wyświetlają się wysoko?

    Dobry marketing treści nie zawsze wymaga ogromnej ilości tekstów. Wszystko zależy od specyfiki e-commerce. Niektóre znane firmy mają wyrobioną markę, dzięki której wysoko pozycjonują się na dane frazy kluczowe. Inne sklepy działają z kolei w bardzo wąskiej niszy, w której nie ma wiele konkurencji. W przypadku takiego pozycjonowania sklepów internetowych tak wiele pracy, aby wysoko wyświetlać się w wynikach wyszukiwania.

    Czy pozycjonowanie nie jest ryzykowne?

    Prawdą jest, że nieumiejętne pozycjonowanie może przynieść wiele problemów. Najgorszym ze scenariuszy jest całkowite zniknięcie sklepu z wyników wyszukiwania na skutek nałożonej kary. Warto dlatego nawiązać współpracę z ekspertami, którzy mają doświadczenie oraz korzystają ze skutecznych i etycznych metod. W ten sposób realizowane pozycjonowanie na pewno przyniesie pożądane rezultaty oraz nie będzie zagrożeniem dla Twojego sklepu.

    Samo Google wskazuje, że skorzystanie z usług odpowiednich firm zajmujących się SEO może być pożyteczne, jednak zaznacza, że należy przy tym dokonać przemyślanego wyboru.

    Gotowy na wzrost sprzedaży?

    Twój sklep internetowy nie może utknąć na siódmej stronie wyników wyszukiwania. Dzięki naszej pomocy osiągniesz pożądane efekty pozycjonowania!

    Przeprowadzimy staranną analizę rynku, wykonamy audyt sklepu, wykryjemy problemy oraz je naprawimy. Zadbamy, abyś był o krok przed konkurencją oraz osiągnął długoterminowe korzyści.

    Wiemy, jak osiągnąć sukces w pozycjonowaniu sklepów i chętnie wykorzystamy nasze doświadczenie, aby rozwinąć Twój biznes. Skontaktuj się z nami, aby domówić szczegóły.

    Skontaktuj się z nami

    Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

    Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

    Zamknij