Shoper pojawił się w branży w roku 2005. Jedna z jego głównych zalet to male koszta prowadzenia sklepu. Najtańszy wariant wynosi w skali miesiąca mniej niż 100 złotych netto. Jest to zatem wybór przystępny dla osób dopiero stawiających swoje pierwsze kroki w branży e-commerce. Z racji tego, że jest to platforma SaaS, ceny hostingu są wliczone w miesięczną subskrypcję. Dla osób mających większe potrzeby istnieją droższe warianty, które posiadają niemal 250 funkcji przydatnych sklepom internetowym.

Użytkownicy mają także możliwość skorzystać z okresu próbnego trwającego 14 dni.

Pozycjonowanie sklepu Shoper – dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

seo shoper

W Mayko tworzymy indywidualne strategie SEO, aby sprostać unikalnym potrzebom naszych klientów.

Oferujemy usługi SEO firmom e-commerce dowolnej wielkości i działającym w zróżnicowanych branżach. Pomagamy w osiągnięciu większego ruchu w sklepie, zoptymalizowaniu konwersji oraz poprawieniu rozpoznawalności marki w sieci. Będziemy współpracować z Tobą, aby zintegrować wszystkie inne działania marketingowe, w tym reklamy PPC Twojego sklepu Shoper. SEO to branża, w której działamy z powodzeniem ponad 10 lat. Możesz mieć zatem pewność skuteczności naszych działań.

Jak wygląda pozycjonowanie sklepu Shoper?

Na początku oceniamy Twoją widoczność w sieci oraz krótko i długoterminowe cele. Po przeanalizowaniu konkurencyjności Twojej branży i pożądanych słów kluczowych określamy co będzie potrzebne do osiągnięcia owych celów.

Kiedy już opracujemy strategię, zaczynamy ją wdrażać. Tworzymy również miesięczne raporty, które zawierają wszystkie kluczowe wskaźniki Twojej strony internetowej (pozycje określonych słów kluczowych, ruch, zdobyte linki) i szczegółowo opisujemy wszystkie prace, które zostały wykonane podczas pozycjonowania sklepu internetowego Shoper.

Słowa kluczowe

Poświęcamy czas, aby zrozumieć Twoją grupę docelową, rynek, branżę, produkty, konkurencję i sposób, w jaki klienci poszukują tego, co sprzedajesz.

Ten drobiazgowy proces jest jedynym sposobem, aby odkryć słowa kluczowe dla każdego etapu podróży kupującego.

Audyt SEO sklepu Shoper

pozycjonowanie sklepu shoper

Bez względu na skalę Twojego sklepu i katalogu produktów, przeprowadzamy szczegółowy techniczny audyt SEO. Nasz przegląd obejmuje analizę wielu czynników, takich jak Title podstron, zagrożenie duplikacją i kanibalizacją treści, znaczniki schema, prędkość oraz struktura strony.

Optymalizacja On Page

Zwiększenie widoczności i ruchu rozpoczyna się od optymalizacji serwisu. Po wstępnej ocenie Twojego sklepu internetowego ustalamy jego aktualny stan optymalizacji pod kątem SEO.
Każdy etap analizy konkurencji, rynku i docelowej grupy użytkowników zapewnia wgląd, którego potrzebujemy do opracowania odpowiedniego planu i  strategii SEO.

Optymalizacja treści

Każda kategoria i strona produktu to okazja do zdobycia organicznego ruchu. Nasz zespół przygotuje sugestie, jak zoptymalizować treści w Twoim sklepie Shoper – proces pozycjonowania dużo w ten sposób zyska.

Optymalizacja Off Page

Przedsiębiorstwom działającym w e-commerce trudno jest zdobywać wysokiej jakości backlinki. Linki zwrotne są jednym z trzech najważniejszych czynników w pozycjonowaniu się w Google – pomożemy Ci zdobyć je w sposób efektywny.

Darmowa wycena pozycjonowania Shoper’a!

Masz pytania? Napisz do nas

Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

Shoper SEO – często zadawane pytania

pozycjonowanie shoper

Ile czasu potrzeba, aby zdobyć dobre pozycje oraz większy ruch w wyszukiwarkach?

Istnieje szeroki wachlarz czynników, które wpływają na ilość czasu potrzebnego do poprawienia pozycji w wyszukiwarkach oraz zdobycia ruchu. Obejmują one między innymi konkurencyjność Twojej branży, okres istnienia Twojej strony czy jej historię. Na przykład, jeśli jesteś na stronie 4, będziemy pracować, abyś znalazł się na stronie 1. W miarę robienia kolejnych postępów, ruch nie zwiększy się aż do momentu, gdy zdobędziesz 2 lub 1 stronę. Jest tak, gdyż większość użytkowników wyszukiwarek nie zapuszcza się dalej niż poza 2 stronę w wynikach wyszukiwania.
Sam proces zdobycia znacznie lepszych pozycji zazwyczaj zajmuje przynajmniej kilka miesięcy roku, a nawet rok.

Dlaczego powinienem skorzystać z usług ekspertów od pozycjonowania?

Twój sklep różni się znacznie od typowej strony internetowej. Ma on wiele stron produktowych, które odnoszą się do innych produktów oraz kategorii. Optymalizacja każdej z tych sekcji i połączenie ich w logiczny sposób (czyli taki, który „spodoba” się algorytmom wyszukiwarek) jest niezwykle ważne dla powodzenia pozycjonowania sklepu Shoper. Dzięki naszemu doświadczeniu i mnóstwie przeprowadzonych kampanii potrafimy ustalić, co zadziałało w ich przypadku. Następnie te wnioski przenosimy na Twój projekt.

Jak pracujecie nad optymalizacją kart produktowych?

Dobrze zoptymalizowane strony produktów mają kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojego sklepu Shoper. Pozycjonowanie ich można usprawnić na różne sposoby. W zależności od branży zastosowanie będą miały różne taktyki i strategie SEO. Na przykład, wielu sprzedawców zdobywa ruch organiczny, pozycjonując się na numery SKU oraz numery katalogowe poszczególnych produktów. W innych branżach z kolei kupujący rzadko w ten sposób wyszukują konkretne produkty.

W pierwszej kolejności będziemy pracować nad określeniem, które słowa kluczowe są nam potrzebne, a następnie wdrożymy strategię, która będzie do nich pasować. Popracujemy także nad dostosowaniem danych kart do urządzeń mobilnych.

Efekty pozycjonowania sklepów Shoper przez MAYKO

W ciągu ostatnich dziesięciu lat pracowaliśmy z ponad 200 klientami e-commerce. Wielu z nich miało zbudowane sklepy na platformie Shoper. Świadczy to o naszym doświadczeniu i skuteczności w branży.

Poniżej przedstawiamy efekty naszej pracy posiłkując się wykresem z narzędziem SEMSTORM, które oblicza widoczność serwisów w wyszukiwarce Google. Poniższy wykres przedstawia szacunkowy ruch organiczny na stronie klienta obliczany na podstawie ilości słów kluczowych w TOP 10 oraz TOP 50 wyników wyszukiwania Google.

Sprawdź szczegółowe case study

  • Branża: Rośliny i artykuły ogrodnicze
  • Start pozycjonowanie : 07.2018

 

efekty pozycjonowania sklepu shoper
 

Powierz nam pozycjonowanie Twojego e-commerce

Z naszą pomocą w pozycjonowaniu sklepu Shoper zdobędziesz znacznie lepsze pozycje w Google, co przełoży się na większe zyski Twojego sklepu.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij