Pozycjonowanie Shoper – dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

Pozycjonowanie Shoper

W Mayko tworzymy indywidualne strategie SEO, aby sprostać zróżnicowanym potrzebom naszych klientów. Oferujemy usługi SEO firmom e-commerce dowolnej wielkości i działającym w zróżnicowanych branżach.

Dlatego jeśli zależy Ci na:

  • osiąganiu większego ruchu w sklepie,
  • zoptymalizowaniu konwersji,
  • zwiększeniu rozpoznawalności marki w sieci,
  • to dobrze trafiłeś! W Mayko zintegrujemy wszystkie inne działania marketingowe, w tym reklamy PPC Twojego sklepu Shoper.

    SEO to branża, w której działamy z powodzeniem ponad 10 lat. Masz zatem pewność skuteczności naszych działań.

    Pozycjonowanie sklepu Shoper – SEO sklepu internetowego

    Shoper to usługa SaaS (ang. Software as a Service), czyli gotowe rozwiązanie dla sklepów internetowych. Jego główne zalety to przede wszystkim intuicyjna obsługa oraz stosunkowo niski koszt prowadzenia sklepu. Co ważne, obsługa sklepu Shoper w podstawowym zakresie nie wymaga zaawansowanej znajomości HTML, dlatego też Shoper jest stosunkowo popularną platformą wśród początkujących właścicieli ecommerce.

    Najtańszy wariant wynosi w skali miesiąca mniej niż 100 złotych netto. Jest to zatem wybór przystępny dla osób dopiero stawiających swoje pierwsze kroki w branży e-commerce. Z racji tego, że jest to platforma SaaS, ceny hostingu są wliczone w miesięczną subskrypcję.

    Dla osób mających większe potrzeby istnieją droższe warianty, które posiadają niemal 250 funkcji przydatnych w sklepie internetowym. Shoper posiada m.in. rozbudowany wewnętrzny system płatności elektronicznych, a także bogaty katalog gotowych szablonów . Nowi użytkownicy mają także możliwość przetestowania rozwiązania w trakcie okresu próbnego trwającego 14 dni.

    Jak wygląda pozycjonowanie sklepu Shoper?

    Na początku każdej współpracy oceniamy widoczność sklepu internetowego Shoper w sieci oraz ustalamy krótkie jak i długoterminowe cele. Po przeanalizowaniu konkurencyjności Twojej branży i pożądanych słów kluczowych określamy co będzie potrzebne do ich osiągnięcia.

    Kiedy już opracujemy strategię, przechodzimy do jej wdrażania. Co miesiąc otrzymasz od nas dokładny raport, który zawiera wszystkie kluczowe wskaźniki Twojej strony internetowej (pozycje określonych słów kluczowych, ruch, zdobyte linki) i szczegółowy opis wszystkich prac, które zostały wykonane podczas pozycjonowania sklepu internetowego Shoper w danym miesiącu.

    Darmowa konsultacja pozycjonowania sklepu Shoper!

    Nasz doświadczony specjalista SEO w ramach konsultacji przeprowadzi audyt SEO Twojego sklepu Shoper na żywo, a Ty dowiesz się, jakie poszczególne elementy warto dopracować by zwiększyć widoczność w Google!

      Umów się na konsultację ze specjalistą SEO

      Porozmawiajmy o Twoich celach. Dowiedz się, jakich skutecznych działań potrzebuje Twój e-commerce.

      Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

      Indywidualna strategia pozycjonowania sklepu Shoper

      Tylko przemyślana i dopasowana do potrzeb strategia SEO pozwala nie tylko zwiększyć ruch, ale również zwiększyć sprzedaż w ecommerce. Pozycjonowanie sklepów internetowych to złożony proces, który wymaga wiedzy i doświadczenia.

      Indywidualna strategia pozycjonowania sklepu Shoper

      Z jakich etapów składa się pozycjonowanie sklepów na platformie Shoper w Mayko? Oto 8 najważniejszych kroków naszego skutecznego pozycjonowania:

      Audyt SEO

      Bez względu na skalę Twojego sklepu i katalogu produktów, przeprowadzamy szczegółowy techniczny audyt SEO. Nasz przegląd obejmuje analizę wielu czynników, takich jak title czy meta description, zwracamy szczególną uwagę na zagrożenie duplikacją i kanibalizacją treści, znaczniki schema, strukturę oraz prędkość analizowanej strony.

      Przed rozpoczęciem prac każdy sklep internetowy założony na platformie Shoper dokładnie analizujemy i wykonujemy jego audyt SEO. Nie ograniczamy się tylko do sprawdzenia elementów na stronie głównej, interesuje nas stan techniczny całego sklepu internetowego. Aby pozycjonowanie stron (w tym pozycjonowanie sklepu) przyniosło oczekiwane efekty, należy zadbać o wdrożenie poprawek wykazanych w trakcie audytu SEO.

      W obszernym raporcie otrzymasz konkretne wskazówki dotyczące optymalizacji Twojego sklepu internetowego Shoper. Sprawdzimy m.in. czy w Twoim sklepie są przyjazne adresy URL, czy nagłówki H są odpowiednio rozmieszczone, a także ocenimy prędkość ładowania strony. Zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie – doradzimy najlepsze rozwiązania na każdym etapie wdrażania wskazanych przez nas poprawek.

      Słowa kluczowe

      Poświęcamy czas, aby zrozumieć Twoją grupę docelową, rynek, branżę, produkty, konkurencję i sposób, w jaki klienci poszukują tego, co sprzedajesz.

      Ten drobiazgowy proces jest jedynym sposobem, aby odkryć słowa kluczowe dla każdego etapu podróży kupującego. Możesz mieć pewność, że dokładnie przeanalizujemy wszystkie słowa kluczowe, na które pozycjonuje się nie tylko Twój sklep Shoper, ale także konkurencja.

      Analiza konkurencji ecommerce

      Aby walczyć o wyższe pozycje ecommerce, najpierw należy przeanalizować najbliższą konkurencję. Sprawdzimy słowa kluczowe, na które pozycjonuje swoje sklepy internetowe Twoja konkurencja, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał SEO w naszej strategii pozycjonowania Twojego sklepu. Sprawdzimy i określimy, które słowa kluczowe szczególnie warto wykorzystać w kampanii SEO w Twoim sklepie Shoper.

      Optymalizacja SEO On Page sklepu na platformie Shoper

      Optymalizacja SEO On Page sklepu na platformie Shoper

      Po pierwszym kroku jakim jest audyt, przechodzimy do jego wdrażania, czyli optymalizacji SEO. Zwiększenie widoczności i ruchu rozpoczyna się od optymalizacji serwisu. Po wstępnej ocenie Twojego sklepu internetowego Shoper ustalimy jego aktualny stan optymalizacji pod kątem SEO.

      Każdy etap analizy konkurencji, rynku i docelowej grupy użytkowników zapewnia wgląd, którego potrzebujemy do opracowania odpowiedniego planu i strategii SEO. Optymalizujemy takie elementy jak: meta description, adresy URL, meta tagi, dostosowujemy opisy pod SEO jak i całe karty produktów.

      Optymalizacja SEO Off Page

      Firmom działającym w e-commerce trudno jest zdobywać wysokiej jakości backlinki. Linki zwrotne są jednym z trzech najważniejszych czynników w pozycjonowaniu się w Google – pomożemy Ci zdobywać je w sposób efektywny.

      Zdobywamy tylko wartościowe linki na sprawdzonych i zaufanych domenach, a listę zdobytych linków otrzymasz co miesiąc w szczegółowych raporcie z kampanii SEO.

      Optymalizacja treści

      Każda kategoria i strona produktu to okazja do zdobycia organicznego ruchu. Nasz zespół przygotuje sugestie, jak zoptymalizować treści w Twoim sklepie Shoper – proces pozycjonowania dużo w ten sposób zyska.

      Umiejętnie dostosowując sklep internetowy i wszystkie treści pod algorytmy Google sprawimy, że Twój sklep Shoper uzyska lepsze pozycje na konkretne słowa kluczowe – w tym na słowa kluczowe z długiego ogona oraz zwiększymy ruch organiczny z wyszukiwarki Google.

      Niezbędne narzędzia SEO

      Aby ocenić skuteczność pozycjonowania sklepu Shoper potrzebne są sprawdzone narzędzia SEO. Pomożemy Ci w integracji z niezbędnymi systemami – pomożemy wdrożyć narzędzia takie jak Google Search Console czy Google Analytics. Nasze działania opieramy przede wszystkim na twardych danych i na ich podstawie testujemy nowe rozwiązania.

      Nasi specjaliści wykorzystują w codziennej pracy dedykowane narzędzia do pozycjonowania stron, m.in. Ahrefs, Semstorm czy Senuto.

      Rzetelne raporty SEO z kampanii

      Raporty SEO są poniekąd już dziś standardem w każdej agencji. Warto jednak mieć świadomość, jakie informacje to raportowy must have, czyli co na pewno taki raport powinien zawierać.

      W Mayko nie mamy nic do ukrycia i co miesiąc otrzymasz od nas szczegółowy raport z przeprowadzonych działań. Poinformujemy Cię o wynikach prowadzonej kampanii i pozycjonowania. Wykorzystujemy w tym celu narzędzie jakim jest Google Data Studio, dzięki niemu jesteśmy w stanie przekazać Ci wszystkie dane z różnych narzędzi w jednym miejscu. Dlatego zawsze masz pewność, że przekazywane przez nas dane są rzetelne i w żaden sposób nimi nie manipulujemy.

      Rzetelność i transparentność działań to tuż obok efektów i realizacji celów najważniejsze dla nas elementy każdej współpracy.

        Umów się na konsultację ze specjalistą SEO

        Porozmawiajmy o Twoich celach. Dowiedz się, jakich skutecznych działań potrzebuje Twój e-commerce.

        Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

        Shoper SEO – najczęściej zadawane pytania

        Shoper SEO – najczęściej zadawane pytania

        Ile czasu potrzeba, aby zdobyć dobre pozycje oraz większy ruch w wyszukiwarkach?

        Istnieje szeroki wachlarz czynników, które wpływają na ilość czasu potrzebnego do poprawienia pozycji w wyszukiwarkach oraz zdobycia ruchu. Obejmują one między innymi konkurencyjność Twojej branży, okres istnienia Twojej strony czy jej historię. Na przykład, jeśli jesteś na stronie 4, będziemy pracować, abyś znalazł się na stronie 1. W miarę robienia kolejnych postępów, ruch nie zwiększy się aż do momentu, gdy zdobędziesz 2 lub 1 stronę. Jest tak, gdyż większość użytkowników wyszukiwarek nie zapuszcza się dalej niż poza 2 stronę w wynikach wyszukiwania.

        Sam proces pozycjonowania (w tym zdobycia zdecydowanie lepszych pozycji) zazwyczaj zajmuje przynajmniej kilka miesięcy, a nawet rok.

        Dlaczego powinienem skorzystać z usług ekspertów od pozycjonowania sklepów internetowych?

        Twój sklep różni się znacznie od typowej strony internetowej. Ma on wiele stron produktowych, które odnoszą się do innych produktów oraz kategorii. Optymalizacja każdej z tych sekcji i połączenie ich w logiczny sposób (czyli taki, który „spodoba” się algorytmom wyszukiwarek) jest niezwykle ważne dla powodzenia pozycjonowania sklepu Shoper. Dzięki naszemu doświadczeniu i wielu skutecznie przeprowadzonym kampaniom potrafimy ustalić, co zadziałało w przypadku konkretnych sklepów internetowych. Następnie te wnioski w przemyślany sposób przenosimy na Twój projekt.

        Jak pracujecie nad optymalizacją kart produktowych?

        Dobrze zoptymalizowane strony produktów mają kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojego sklepu Shoper. Pozycjonowanie ich można usprawnić na różne sposoby. W zależności od branży zastosowanie będą miały różne taktyki i strategie SEO. Na przykład, wielu sprzedawców zdobywa ruch organiczny, pozycjonując się na numery SKU oraz numery katalogowe poszczególnych produktów. W innych branżach z kolei kupujący rzadko w ten sposób wyszukują konkretne produkty.

        W pierwszej kolejności będziemy pracować nad określeniem, które słowa kluczowe są nam potrzebne, a następnie wdrożymy strategię, która będzie do nich pasować. Popracujemy także nad dostosowaniem danych kart do urządzeń mobilnych.

        Jakie korzyści przyniesie pozycjonowanie sklepu na platformie Shoper w Google?

        Pozycjonowanie to jedna z najskuteczniejszych form reklamy w Internecie, a wdrażana umiejętnie realnie przekłada się na zyski. Jedną z największych zalet tej formy reklamy jest jej mierzalność, przez co można obserwować stopniowe pozyskiwanie coraz lepszych pozycji w wyszukiwarce Google.

        Pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper pozwala nie tylko zwiększyć ruch w sklepie, ale także zwiększyć jego konwersję, a co za tym idzie – zwiększyć sprzedaż. Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że to jedne z najważniejszych mierników w ecommerce.

        Jakie pozycjonowanie sklepu Shoper niesie jakieś ryzyko?

        Jeśli o zyskach – to musimy też poświęcić kilka słów potencjalnym stratom. Owszem, jak każde działanie w Internecie, pozycjonowanie niesie za sobą pewne ryzyko. Nieumiejętne pozycjonowanie, nagminna duplikacja treści, czy też wykorzystywanie technik SEO wbrew polityce Google może skutkować nałożeniem niewidzialnej blokady. Taka blokada nigdy nie jest oficjalna, natomiast możemy mieć problemy z indeksacją naszego sklepu w Google, a w najgorszym przypadku – sklep Shoper może w ogóle zniknąć z wyników wyszukiwania.

        Dlatego tak ważne jest podjęcie współpracy z doświadczonymi pozycjonerami, którzy wiedzą, które działania nie są warte ryzyka, a przede wszystkim uchronią Twój ecommerce przed nieetycznymi działaniami SEO.

        Jak wyglądają warunki współpracy w ramach pozycjonowania sklepu Shoper w Mayko?

        Nie przywiążemy Cię długoterminową umową. W Mayko każda umowa ma miesięczny okres jej wypowiedzenia – dzięki temu masz pewność, że przez cały okres współpracy będziemy starać się o Twoje zadowolenie z naszych usług.

        Zawsze możesz liczyć na wsparcie dedykowanego zespołu – opiekuna klienta, jak i doświadczonego specjalisty SEO. Co miesiąc otrzymasz od nas szczegółowe raporty z przeprowadzonych działań, w których znajdziesz wyniki kampanii, ale także porównanie danych na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy.

        Zapoznaj się także z naszym bezpłatnym ebookiem w całości poświęconym umowom o pozycjonowanie: Umowa o pozycjonowanie. Wszystko, o czym musisz pamiętać! To pierwsze w polskim Internecie kompendium wiedzy o warunkach umów SEO – znajdziesz w nim informacje o najkorzystniejszym modelu rozliczeń czy prawach i obowiązkach agencji jak i jej klienta.

        Wierzymy, że dzięki temu zwiększy się świadomość potrzeby dobrych praktyk w branży SEO, a umowy na pozycjonowanie sklepu z roku na rok będą stawały się coraz bardziej przejrzyste i przystępne.

        Efekty pozycjonowania sklepów Shoper przez MAYKO

        W ciągu ostatnich dwunastu lat pracowaliśmy z ponad 200 klientami e-commerce. Wielu z nich miało zbudowane sklepy na platformie Shoper. Świadczy to o naszym doświadczeniu i skuteczności w branży.

        Poniżej przedstawiamy efekty naszej pracy posiłkując się wykresem z narzędzia SEMSTORM, które oblicza widoczność serwisów w wyszukiwarce Google. Poniższy wykres przedstawia szacunkowy ruch organiczny na stronie klienta obliczany na podstawie ilości słów kluczowych w TOP 10 oraz TOP50 wyników wyszukiwania Google.

        SPRAWDŹ SZCZEGÓŁOWE CASE STUDY Z POZYCJONOWANIA SKLEPÓW SHOPER:

      • Branża: Rośliny i artykuły ogrodnicze
      • Start pozycjonowania: 07.2018
      • efekty pozycjonowania sklepu Shoper

        Powierz nam pozycjonowanie Twojego e-commerce

        Każdy sklep internetowy to inna historia i inne potrzeby, a my doskonale zdajemy sobie z tego sprawę.

        Z naszą pomocą w pozycjonowaniu sklepu Shoper zdobędziesz znacznie lepsze pozycje w Google, co przełoży się na większe zyski Twojego sklepu. Sprawimy, że Twój ecommerce stanie się rozpoznawalny, a wysokie pozycje na zróżnicowane frazy kluczowe sprawią, że do sklepu będą trafiać coraz to nowi klienci.

        Porozmawiajmy o Twoich celach!

        Jeśli chcesz, aby Twój sklep internetowy Shoper był wysoko w wynikach wyszukiwania Google – skorzystaj z poniższego formularza i umów się na bezpłatną konsultację SEO!

          Umów się na konsultację ze specjalistą SEO

          Porozmawiajmy o Twoich celach. Dowiedz się, jakich skutecznych działań potrzebuje Twój e-commerce.

          Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

          Oceń ten artykuł:

          Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

          Średnia ocena 4.8 / 5. Głosów: 22

          Brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.

          Uważasz że to dobry artykuł?

          Obserwuj nas na fejsie i bądź na bieżąco!