SEO dla WooCommerce – dlaczego warto?

Ogólnie rzecz biorąc, WooCommerce jest kolejną darmową wtyczką do WordPressa. Jednak bardzo trudno byłoby znaleźć drugą wtyczkę o takich samych możliwościach.

Uruchomiony pod koniec września 2011 roku, WooCommerce obsługuje teraz pokaźny wycinek stale rosnącego rynku e-commerce. Właścicieli sklepów internetowych z pewnością przyciąga darmowa platforma o charakterze open-source, która zapewnia obszerną, a jednocześnie bardzo przyjazną funkcjonalność. WooCommerce świetnie sprawdza się w przypadku początkujących przedsiębiorców e-commerce, którzy nie mają dużego początkowego budżetu.

Być może jedną z największych korzyści dla nowicjuszy w handlu internetowym jest to, że WooCommerce pozwala korzystać z całej gamy elastycznych rozwiązań, również w kontekście SEO. Przy tym wszystkim nie jest konieczna zaawansowana wiedza techniczna. Pozycjonowanie sklepu WooCommerce jest także bardzo przystępne, gdyż platforma umożliwia szeroką edycję serwisu pod kątem SEO.

WooCommerce pozycjonowanie – dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

WooCommerce pozycjonowanie

Aby uzyskać najlepsze wyniki, koncentrujemy się na każdorazowym dostosowaniu strategii do potrzeb klienta. Dlatego też nasz zespół poświęca czas na poznanie Twojego biznesu, branży i asortymentu produktów. Pozwala to uzyskać nie tylko spersonalizowane podejście, ale również umożliwia stworzenie skutecznej kampanii SEO. Posiadamy ponad 10 lat doświadczenia w branży, co jest dowodem naszej skuteczności na rynku.

Kiedy potrzebujesz pomocy, jesteśmy gotowi Cię wysłuchać. Nasz zespół może odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące Twoich potrzeb związanych z pozycjonowaniem sklepu WooCommerce.

Kontakt z nami oznacza pracę z firmą, której możesz zaufać. Stosujemy tylko bezpieczne i sprawdzone działania SEO. Dzięki naszemu podejściu zobaczysz wyniki nie tylko teraz, ale także w przyszłości.

Dlaczego należy zadbać o pozycjonowanie sklepu WooCommerce?

Ruch organiczny jest kluczowym czynnikiem sukcesu w handlu internetowym. Zakładając sklep internetowy na WooCommerce, od samego początku posiadasz sprawdzoną platformę do zarządzania serwisem. Jednakże, aby zdobyć ruch z wyszukiwarek, niezbędne jest pozycjonowanie sklepu.

Po utworzeniu sklepu nie możesz od razu wspiąć się na szczyt wyników wyszukiwania. Aby zbudować zaufanie sklepu w Google, potrzebujesz sprostać wielu czynnikom, np.  posiadać treści z odpowiednimi słowami kluczowymi, które przyciągną potencjalnych klientów. Najważniejszy jest jednak czas – SEO jest długotrwałym procesem, więc wyniki nie pojawią się po miesiącu współpracy z agencją.

SEO oferuje szereg korzyści dla firm z praktycznie dowolnych branż. Jest jednak szczególnie ważne dla przedsiębiorstw e-commerce. Dzięki nakierowaniu sklepu na właściwe słowa kluczowe możesz zdobyć więcej jakościowych leadów. Są to użytkownicy, których już na podstawie wpisywanych do wyszukiwarki haseł można określić jako zdecydowanych na zakup danego towaru, co z kolei przekłada się na zwiększenie sprzedaży i przychodów Twojej firmy. Pomożemy Ci dotrzeć do tej grupy kupujących poprzez optymalizację strony internetowej pod słowa kluczowe, których używają Twoi przyszli klienci.

Jak wygląda pozycjonowanie sklepu WooCommerce?

WooCommerce SEO

Wyszukiwanie odpowiednich słów kluczowych

Pozycjonowanie sklepu internetowego WooCommerce zaczyna się od odpowiedniej analizy i wyboru słów kluczowych, których używają klienci. Pozwoli to sprowadzić takich użytkowników, wśród których jest duża szansa na dokonanie zakupu.

Audyt SEO – Dokładna analiza stanu sklepu WooCommerce

Niezbędnym początkiem współpracy jest ustalenie, które elementy Twojego sklepu spełniają swojego zadania, a które należy poprawić, aby były bardziej przyjazne wyszukiwarkom internetowym. Po wykonaniu dokładnego audytu ustalimy wszystkie kluczowe czynniki wymagające zmiany. Takie informacje pozwolą nam później określić, nad czym konkretnie musimy popracować, aby Twój sklep odniósł sukces.

Wprowadzanie zmian w sklepie WooCommerce

Na podstawie przeprowadzonego audytu należy wprowadzić wymagane zmiany. Wprowadzenie zmian SEO na platformie WooCommerce, dzięki elastyczności tego systemu, jest z reguły prostsze i szybsze niż w innych przypadkach.

Link Building – budowa pozycji Twojego sklepu

Linki odsyłające do sklepu i ich jakość są jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozycje. Nasi specjaliści SEO nie tylko zdobywają jakościowe linki wpływające na autorytet strony, ale dbają również o to, aby nowe odnośniki nie wpłynęły negatywnie na obraz Twojej firmy w oczach potencjalnych klientów.

Darmowa wycena pozycjonowania WooCommerce!

 

Masz pytania? Napisz do nas

Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

WooCommerce SEO – często zadawane pytania

WooCommerce Google Analytics

Ile czasu minie, zanim zobaczę wyniki?

Ponad 200 różnych sygnałów rankingowych decyduje o tym, w jaki sposób Twoja strona zostanie sklasyfikowana dla określonych słów kluczowych. Dlatego trudno jest dokładnie przewidzieć, jak długo to potrwa. Tak czy inaczej, z punktu widzenia ROI (zwrotu z inwestycji), inwestowanie w SEO jest najlepszą opcją z perspektywy długoterminowej. Można jednak powiedzieć, że wiele osób widzi wyraźną poprawę w zakresie słów kluczowych na długi ogon w ciągu pierwszych 3 miesięcy i bardziej konkurencyjnych fraz w ciągu około 180 dni.

Czy możecie udzielić gwarancję na określone wyniki?

Każda firma SEO, która obiecuje określone wyniki, zapewne nie jest do końca szczera. Jeśli tym bardziej gwarantuje bardzo wysokie pozycje osiągnięte w krótkim czasie, jest to sygnał ostrzegawczy. Możliwe, że tak naprawdę chce wykorzystać kilka technik black hat SEO, które mogą co prawda szybko wynieść Cię wysoko w Google, jednak po jakimś czasie obróci się to przeciwko Tobie. Pozycjonowanie sklepu WooCommerce wymaga czasu, a na same wyniki wpływa wiele czynników, na które nie mamy bezpośredniego wpływu – np. aktywność konkurencji. Tak czy inaczej, trzymamy się sprawdzonych metod pracy, które przynoszą realne korzyści.

Jakich zmian będzie potrzebował mój sklep internetowy?

Większość sklepów nie będzie potrzebowało zmian w samej strukturze lub projekcie witryny. Zwykle zmiany ograniczą się do edycji contentu i kodu poszczególnych stron. Niektórzy klienci decydują się na wprowadzenie tych zmian przez ekspertów z Mayko. Jeśli jednak wolisz wprowadzić te zmiany wewnętrznie, odpowiednio poinstruujemy Twoich pracowników.

pozycjonowanie stron case study

Powierz nam pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego

WooCommerce to świetna platforma do budowania sklepu internetowego. Jeśli chcesz uzyskać jak najlepsze wyniki sprzedaży, skorzystaj z pomocy doświadczonych profesjonalistów. Zadbamy o jak najlepsze pozycje Twojego sklepu w Google.

 

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij