Słownik e-marketingu

Archetyp marki

Archetyp marki to pojęcie wywodzące się z psychologii, odnoszące się do uniwersalnego wzorca osobowości, który można przypisać marce, aby nadać jej charakterystyczną tożsamość i budować głębszą większą więź z odbiorcami. Carl Jung, szwajcarski psychiatra i psychoanalityk, wprowadził ideę archetypów jako uniwersalnych, pierwotnych symboli i motywów, które występują w ludzkiej podświadomości. W marketingu i budowaniu marki, archetypy są wykorzystywane do opisywania fundamentalnej natury marki, jej wartości i sposobu, w jaki komunikuje się ona ze swoimi klientami.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.