Słownik e-marketingu

Deep link

Deep link to rodzaj hiperłącza, które przenosi użytkowników bezpośrednio do konkretnego miejsca lub zasobu wewnątrz aplikacji mobilnej, zamiast kierować ich do głównej strony. Jest to szczególnie istotne dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, ponieważ pozwala na płynne przechodzenie między stronami aplikacji. Deep linki poprawiają doświadczenie użytkowników oraz ułatwiają nawigację, zachęcając do aktywnego korzystania z aplikacji. Przykładem deep linku może być link prowadzący użytkownika do określonej strony produktu w aplikacji sklepu internetowego, link otwierający aplikację pocztową z zaznaczonym nowym mailem do odczytania, lub link przekierowujący do miejsca w aplikacji map w celu zobaczenia konkretnej trasy.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.