Słownik e-marketingu

Docelowy CPA

Docelowy CPA (koszt za pojedyncze uzyskanie kontaktu) jest miarą skuteczności kampanii reklamowych. Odnosi się do średniego kosztu, jaki trzeba ponieść, aby uzyskać jedno kliknięcie, wyświetlenie lub konwersję. Docelowy CPA może być różny dla poszczególnych kampanii, ponieważ ustala się go na podstawie składowych takich jak typ reklamy, grupa docelowa, konkurencja rynkowa i budżet. Dzięki monitorowaniu tego wskaźnika marketerzy mogą śledzić efektywność swoich działań reklamowych, identyfikować obszary, które wymagają ulepszenia i dostosowywać swoje strategie, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Ostatecznym celem CPA jest zwiększenie konwersji i zysków, minimalizując jednocześnie koszty reklamowe.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.