Słownik e-marketingu

Dopasowanie do wyrażenia

Dopasowanie do wyrażenia to technika stosowana w reklamach Google Ads, która pozwala reklamodawcom na kontrolowanie tego, kiedy i jak często ich reklamy są wyświetlane w związku ze wpisanymi zapytaniami użytkowników. Dzięki dopasowaniu do wyrażeń kluczowych reklamy mogą być wyświetlane tylko wtedy, gdy zapytanie użytkownika jest bliskie lub zgodne ze zdefiniowanymi słowami kluczowymi.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.