Słownik e-marketingu

Dopasowanie ścisłe

Dopasowanie ścisłe to jeden z rodzajów dopasowania słów kluczowych w reklamach Google Ads. Polega na precyzyjnym dopasowaniu reklamy do konkretnych wyszukiwań użytkowników. W odróżnieniu od innych rodzajów dopasowania, dopasowanie ścisłe wyklucza różne odmiany i związki słów kluczowych, skupiając się wyłącznie na dokładnym dopasowaniu frazy do wyszukiwanych przez użytkowników słów.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.