Słownik e-marketingu

Dywersyfikacja linków

Dywersyfikacja linków SEO to kluczowy element strategii pozycjonowania, mający na celu budowanie zróżnicowanego profilu linków prowadzących do naszej strony internetowej. W ramach tej strategii staramy się pozyskiwać linki z różnych źródeł, o zróżnicowanych anchor tekstach i atrybutach, co ma pozytywny wpływ na naszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.