Słownik e-marketingu

FID (First Input Delay)

FID (First Input Delay) jest Jednym z kluczowych elementów wpływających na użytkowników witryn internetowych. FID odnosi się do czasu, jaki upływa od momentu, gdy użytkownik wykonuje pierwszą interakcję na stronie internetowej, takiej jak kliknięcie linku lub przycisku, do momentu, w którym przeglądarka jest w stanie zareagować na to działanie. Innymi słowy, jest to opóźnienie, jakie występuje między momentem, gdy użytkownik wykonuje interakcję, a momentem, w którym witryna reaguje na tę interakcję.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.