Słownik e-marketingu

Filtr ręczny

Filtr ręczny to rodzaj kary nałożonej przez pracowników wyszukiwarki, takich jak Google, na stronę internetową, która narusza ich wytyczne dotyczące jakości. Odróżnia się to od filtrów automatycznych, które są nałożone przez algorytmy wyszukiwarki bez bezpośredniej interwencji ludzkiej. Kiedy strona internetowa otrzymuje filtr ręczny, zazwyczaj jest to wynik przeglądu przez zespół wyszukiwarki, który stwierdza, że strona stosuje praktyki SEO uznane za manipulacyjne lub nieuczciwe, takie jak nadmierne stosowanie słów kluczowych, ukryty tekst, kupowanie linków, czy tworzenie nieautentycznych stron wyłącznie dla celów SEO.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.