Słownik e-marketingu

Harmonogram reklam

Harmonogram reklam to plan rozpowszechniania reklam w określonych ramach czasowych i na wybranych platformach mediowych. Jest to narzędzie kluczowe dla marketerów i firm, umożliwiające efektywne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Harmonogram określa, kiedy i gdzie reklamy będą emitowane, co pozwala na optymalne dotarcie do celowej grupy odbiorców oraz lepsze wykorzystanie budżetu reklamowego.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.