Słownik e-marketingu

INP

INP to wskaźnik Core Web Vitals, który zastąpi First Input Delay (FID) w marcu 2024 r. Jest to jedna z kluczowych metryk, które pomagają ocenić jakość i reaktywność strony internetowej z perspektywy użytkownika. INP umożliwia pomiar czasu reakcji strony na interakcje użytkownika. Oznacza to, że monitoruje opóźnienia wszystkich czynności, takich jak kliknięcia myszką, stuknięcia na ekranie dotykowym czy naciśnięcia klawiszy na klawiaturze w obrębie danej witryny. Następnie podaje pojedynczą wartość, która reprezentuje najdłuższe zaobserwowane opóźnienie, pomijając wartości odstające.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 126

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.