Słownik e-marketingu

Lejek marketingowy

Lejek marketingowy, zwany także lejkiem sprzedażowym lub konwersji, to model graficzny, który przedstawia proces, jaki przechodzi klient od pierwszego zetknięcia z marką lub produktem aż do finalizacji zakupu. Model ten jest niezwykle przydatny dla marketerów, gdyż umożliwia im zrozumienie różnych etapów decyzyjnych klienta oraz identyfikację kluczowych momentów, w których można wpłynąć na jego decyzje zakupowe.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.