Słownik e-marketingu

Link dofollow

Link dofollow to typ linku, który przekazuje tzw. "link juice" (autorytet strony) z jednej strony internetowej do drugiej. Jest to domyślny rodzaj linku, który pojawia się na stronach internetowych. Gdy strona A linkuje do strony B za pomocą linku dofollow, wyszukiwarki interpretują to jako sygnał, że strona A poleca stronę B i uznaje ją za wartościową. W efekcie, linki dofollow mogą przyczynić się do wzrostu pozycji strony B w wynikach wyszukiwania, ponieważ wyszukiwarki traktują te linki jako formę "głosu zaufania".

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.