Słownik e-marketingu

Link rel=”sponsored”

Link z atrybutem rel="sponsored" jest stosunkowo nową koncepcją w świecie SEO i zarządzania treścią internetową, wprowadzoną przez Google jako sposób na bardziej precyzyjne oznaczanie i różnicowanie rodzajów linków. Atrybut rel="sponsored" jest używany do identyfikowania linków, które zostały utworzone w ramach płatnych partnerstw, sponsorowanych treści, lub innych form płatnych umów.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.