Słownik e-marketingu

Mikrokonwersja

Mikrokonwersja to niewielkie, często niezauważalne działanie podjęte przez użytkownika na stronie internetowej, które zbliża go do ostatecznego celu, znanego jako makrokonwersja. Takie działania często nie przynoszą bezpośredniego dochodu, ale są istotnymi wskaźnikami zaangażowania i zainteresowania, które mogą prowadzić do realizacji głównego celu strony.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.