Słownik e-marketingu

Omnichannel

Omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa, to strategia wymagająca zintegrowania wszystkich praktyk marketingowych i sprzedażowych. Dla przykładu, systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM), systemy zarządzania treścią (CMS), systemy zarządzania zapasami i platformy e-commerce muszą być zintegrowane w taki sposób, aby umożliwić nieprzerwaną wymianę danych i informacji między różnymi kanałami.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 75

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.