Słownik e-marketingu

PPC (Pay-Per-Click)

PPC (Pay-Per-Click) to forma reklamy internetowej, w której reklamodawca płaci jedynie za kliknięcia w swoją reklamę. To skrót od pay per click i jest jednym z najpopularniejszych sposobów marketingu internetowego. Kampania PPC pozwala reklamodawcom wyświetlać swoje reklamy w wynikach wyszukiwania lub na stronach partnerskich, zyskując elastyczność i możliwość efektywnego dotarcia do ustalonej grupy docelowej.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.