Sieć wyszukiwania Google
Sieć wyszukiwania Google – w jej skład wchodzą wszystkie witryny i aplikacje, na których mogą się wyświetlać reklamy zamówione w Google. Obejmuje ona wiele różnych serwisów, takich jak Google Search, Google Shopping, Google Maps, a także szereg stron partnerskich. Dotyczy to nie tylko samych wyników wyszukiwania i znanych wszystkim linków sponsorowanych, ale także prezentacji produktów czy wyświetlania grafik z reklamami np. podczas przerwy w grze internetowej, jeżeli ta jest partnerem w sieci wyszukiwania Google.
Czym jest sieć wyszukiwania Google?
Głównym celem sieci wyszukiwania Google jest umożliwienie reklamodawcom dotarcia do użytkowników w momencie, gdy aktywnie szukają informacji, produktów lub usług w Internecie. Korzystając z tej funkcjonalności, można elastycznie dobierać strony, na których nasza reklama ma być wyświetlana oraz wyodrębniać te, na których nie życzymy sobie obecności swoich treści.