Słownik e-marketingu

Wynik Jakości

Wynik jakości to wskaźnik określający jakość reklam w Google Ads. Wpływa na niego kilka czynników, w tym m.in. jakość strony docelowej oraz trafność samej reklamy. Został on opracowany przez Google celem dostarczania użytkownikom możliwie najbardziej użytecznych treści, dopasowanych do ich wyszukiwań. Jego wartość determinuje pozycję naszej reklamy w rankingu oraz – co za tym idzie – szansę na to, że zostanie ona wyświetlona na komputerze użytkownika.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.