Audyt SEO eCommerce

Jeśli zależy Ci na dobrych wynikach Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarce, musisz wiedzieć, w którym miejscu znajdujesz się obecnie. Bez tego trudno będzie Ci określić skuteczne działania promocyjne Twojej marki. Sięgnij po pomoc, jaką jest audyt SEO, który wskaże Ci wszystkie błędy optymalizacyjne serwisu, jak i rekomendowane poprawki.

    Zamów bezpłatną ofertę
    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

    Czym jest audyt SEO e-commerce?

    Audyt SEO to obszerny raport, który zawiera szczegółowe rekomendacje poprawek i zmian, które warto wdrożyć w swoim sklepie internetowym. Specjaliści SEO wnikliwie przeanalizują m.in. podstrony danego e-commerce w poszukiwaniu potencjalnych błędów oraz zaproponują sprawdzone i skuteczne rozwiązania.

    Lepsze pozycje

    Optymalizacja SEO przeprowadzona według wytycznych zawartych w audycie poprawi pozycje serwisu w wyszukiwarce.

    Wzrost ruchu

    Lepsze pozycje sklepu to także zwiększona ilość unikalnych wejść użytkowników oraz szansa na wyższą konwersję.

    Sklep zgodny z wytycznymi

    Sklep właściwie przygotowany pod wytyczne dla webmasterów wzbudza zaufanie i jest prawidłowo zaindeksowany.
    Co mówią zadowoleni klienci?
    "Polecam usługi agencji Mayko w zakresie działań SEO. Już podczas pierwszej, wstępnej rozmowy specjaliści Mayko sprawili bardzo profesjonalne wrażenie. Potrafili trafnie zdiagnozować istotny problem w serwisie Facetaria.pl polegający na „kanibalizacji” słów kluczowych. Poprzednia agencja SEO, z którą w tamtym czasie współpracowałem (z top 10 w Polsce) w ogóle nie zauważyła tego problemu. Przed rozpoczęciem współpracy udało nam się wypracować wspólnie dość złożony model hybrydowego wynagrodzenia (abonament + premia za sukces), co jest korzystne dla obu stron. Agencja Mayko jest otwarta na różne modele współpracy i proponowała rozsądne rozwiązania w trakcie finalizacji współpracy."
    "Firm zajmujących się pozycjonowaniem jest wiele. W przeszłości współpracowaliśmy z kilkoma o podobnym profilu. Dopiero Mayko sprostało naszym oczekiwaniom. Jak widać na powyższych wykresach warto było powierzyć nasz sklep internetowy tej firmie. Otrzymujemy rzetelne raporty z działań i mamy dobry kontakt. Dziękujemy w tym miejscu za dobrą współpracę i życzymy sobie i Wam dalszych sukcesów. Z czystym sumieniem polecamy tę firmę."
    "Współpraca z firmą Mayko stoi na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Działania marketingowe firmy Mayko pozwoliły nam znacząco zwiększyć przychody w e-commerce."
    Facetaria - Agencja SEO/SEM Mayko
    Hurtownia Ogrodnicza Bogdan Królik - Agencja SEO/SEM Mayko
    Modeste - Agencja SEO/SEM Mayko
    Robert Petrykowski
    Facetaria
    Maciej Gendera
    Hurtownia Ogrodnicza Bogdan Królik
    Magda Turecka
    Modeste
    oni nam zaufali
    Marki, które dzięki nam mogą pochwalić się wysokimi pozycjami w Google:
    Facetaria - Agencja SEO/SEM Mayko
    NowaEra - Agencja SEO/SEM Mayko
    Hurtownia Ogrodnicza Bogdan Królik - Agencja SEO/SEM Mayko
    Goetze - Agencja SEO/SEM Mayko
    EuroOgrod - Agencja SEO/SEM Mayko
    ELEMENTY AUDYTU SEO

    Na jakie elementy zwracamy szczególną uwagę w audycie SEO?

    Meta Tagi

    Dobór odpowiednich tytułów (TITLE) oraz opisów (DESCRIPTION) poszczególnych podstron.

    Budowa adresów

    Poprawność budowania adresów wewnątrz sklepu pod kątem “przyjazności SEO”.

    Treść

    Sprawdzenie treści w sklepu pod kątem unikalności oraz występowania odpowiednich słów kluczowych.

    Nagłówki H

    Odpowiednie rozmieszczenie nagłówków wartościujących H w obrębie całego sklepu.

    Canonical

    Ustawienie kanonicznych adresów w celu zapobiegania duplikacji treści.

    Przekierowania

    Prawidłowe i zgodne ze standardami, ustawienie przekierowań wewnątrz sklepu.

    Mapa strony

    Wygenerowanie mapy strony, w celu zwiększenia skuteczności indeksacji.

    Plik robots.txt

    Przygotowanie odpowiednich komend i wytycznych dla robotów wyszukiwarek.

    Dane strukturalne

    Prawidłowe oznaczenie danych strukturalnych w obrębie całego sklepu.

    Mobilność strony

    Odpowiednie przystosowanie sklepu pod kątem urządzeń mobilnych.

    Szybkość ładowania

    Badanie szybkości ładowania sklepu oraz rekomendacje co do jej zwiększenia.

    Narzędzia, z których korzystamy w trakcie audytu SEO:

    Ahrefs - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Ahrefs
    Semstorm - Narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    SemStorm
    Senuto - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Senuto
    Screaming Frog - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    ScreamingFrog
    Clusteric - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Clusteric
    Google Data Studio - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Google Data Studio
    Google Analytics - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Google Analytics
    Google Search Console - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Google Search Console
    SE Ranking - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    SE Ranking

    Wiemy, które poprawki dają najlepsze efekty

    W Mayko przeprowadziliśmy setki audytów SEO sklepów internetowych. Dzięki temu wiemy, czego potrzebuje Twój ecommerce i przed jakimi błędami możemy Cię ostrzec. Pamiętaj, że sam audyt SEO to jedynie wstęp do efektywnego procesu pozycjonowania, a osiągane wyniki w dużej mierze zależą od tempa wprowadzanych zmian.
    Potencjalne błędy na stronie obniżają pozycję Twojego e-commerce w wyszukiwarce. Im szybciej poznasz listę zalecanych poprawek i zaczniesz wprowadzać je w życie, tym większą szansę ma Twój e-commerce na poprawę widoczności w Google.

    • sprawdzimy strukturę kodu strony,

    • dokładnie przeanalizujemy treści witryny,

    • zaproponujemy prawidłową strukturę drzewa kategorii,

    • zweryfikujemy linkowanie wewnętrzne,

    • prześwietlimy czas ładowania strony.

      Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

      • 1
        Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68
      • 2
        Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.
      • 3
        Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.
      Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.