Słownik e-marketingu

viral

Viral to określenie używane w marketingu i mediach internetowych na treści, które w krótkim czasie zdobywają ogromną popularność i są masowo udostępniane przez użytkowników. Zjawisko to jest porównywane do wirusa, ponieważ informacja, wideo, obraz lub inny materiał błyskawicznie rozprzestrzenia się w sieci, często bez dodatkowej promocji ze strony twórcy. Wirusowe treści mogą pojawiać się spontanicznie lub być efektem przemyślanej strategii marketingowej, której celem jest przyciągnięcie uwagi odbiorców i zwiększenie zaangażowania.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 104

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.