Pozycjonowanie lokalne to nic innego jak promocja stron firmowych na słowa kluczowe, związane z określoną lokalizacją – konkretne województwo, miasto, a nawet dzielnicę. Przykładami takich słów kluczowych są np. “kwiaciarnia Białystok”, “fryzjer Warszawa” czy “hotel spa mazowieckie”. Niewątpliwie pozycjonowanie lokalne to ogromna szansa na reklamę dla małych i średnich firm, działających na konkretnym i stosunkowo niewielkim obszarze.

Pozycjonowanie lokalne - Reklama firm lokalnych

Elementy pozycjonowania lokalnego

Bardzo istotnym elementem przy pozycjonowaniu lokalnym jest odpowiednia optymalizacja serwisu pod słowa kluczowe związane z danym obszarem działalności. Dodatkowym uzupełnieniem w większości przypadków jest również dodanie wizytówki firmy do Google+ Lokalnie, dzięki czemu będzie ona widoczna również w mapach Google. Oczywiście tak jak przy klasycznym pozycjonowaniu, również i w tym przypadku równie istotne jest zdobywanie wartościowych linków przychodzących (Link Building).

  • Optymalizacja
    Optymalizacja serwisu pod frazy związane z określoną lokalizacją oraz obecność wizytówki firmy w Google+ Lokalnie.
  • Link Building
    Zdobywanie jak najbardziej wartościowych linków przychodzących, które przekładają się na lepsze pozycje serwisu.

Efekty pozycjonowania lokalnego

Efekty przy odpowiednio prowadzonym pozycjonowaniu lokalnym pojawiają dość szybko i przynoszą widoczne zyski. Dzięki wysokim pozycjom na frazy lokalne firma staję się rozpoznawalna co przekłada się również na biznes offline. Wyprzedzenie lokalnej konkurencji w wynikach wyszukiwania daję bardzo dużą przewagę na rynku.

  • Wysokie pozycje
    Wysokie pozycje serwisu na słowa kluczowe związane ze ściśle określoną lokalizacją.
  • Wysokiej jakości ruch
    Wysokiej jakości wejścia użytkowników z naszej okolicy, którzy są potencjalnymi klientami.
  • Rozpoznawalność
    Zwiększona rozpoznawalność firmy na rynku lokalnym co przekłada się również na zyski offline.
  • Wyprzedzenie lokalnej konkurencji
    Wyprzedzenie najbliższej konkurencji, dzięki czemu firma staję się liderem branży na rynku lokalnym.

Wykorzystaj pozycjonowanie lokalne!

Pozycjonowanie lokalne jest niesamowitą szansą na zaistnieje małych i średnich firm na rynku lokalnym. Przy z reguły ograniczonym budżecie na reklamę, to właśnie pozycjonowanie lokalne daje możliwość konkurowania nawet z największymi przedsiębiorstwami działającymi w najbliższej okolicy. Wykorzystaj to i zostań liderem na swoim lokalnym rynku!

Skontaktuj się z nami